چیزی به انتشار بازی Marvel’s Spider-Man 2 باقی نمونده و میانگین نمرات ۹۰ از ۱۲۹ نقد به ما نشون میده که با یکی از بهترین بازی‌های ابرقهرمانی دو دهه اخیر روبرو هستیم. یکی از جذابیت‌های داستان‌های اسپایدرمن محبوب، حضور ویلن‌ها و دشمنان متنوعه. از آنتی هیروها بگیرید تا آنتاگونیست‌های بی‌رحم؛ مرد عنکبوتی یک گالری گسترده از دشمنان داره که هرکدوم از اون‌ها جذابیت خاص خودشون رو دارند. تا الان و از تریلرهای بازی می‌دونیم که ونوم، سندمن، لیزارد و کریون در بازی حضور دارند ولی طبق شناختی که از اینسامنیاک داریم، می‌تونیم بگیم که شاید دشمن‌های بیشتری هم در بازی حضور داشته باشند. حالا ما سراغ تیم تحریریه رفتیم و ازشون پرسیدیم که دوست دارن که کدوم ویلن دنیای اسپایدرمن در بازی دوم حضور داشته باشند.

تیم ویجیاتو: ویلن‌هایی که دوست داریم توی اسپایدرمن ۲ باهاشون مبارزه کنیم! - ویجیاتو

بنظرم Carnage یکی از بهترین ویلن‌های دنیای اسپایدرمن محسوب میشه. هر چند به فیلم سینمایی اخیرش انتقادهای زیادی وارده اما فکر میکنم شما هم موافقید که چقدر پتانسیلش بالاست. ترکیب سمبیوت با Cletus Kasady یه موجود وحشتناک ساخته که ابایی از انجام هیچ کاری نداره.
البته این بیشتر آرزوی منه و خیلی بعیده که کارنج رو توی اسپایدرمن ۲ ببینیم. اما تو نسخه بعدی چی؟ امیدوارم!

تیم ویجیاتو: ویلن‌هایی که دوست داریم توی اسپایدرمن ۲ باهاشون مبارزه کنیم! - ویجیاتو

میستریو اون شخصیت منفیه که من دوست دارم توی بازی جدید اسپایدرمن ببینمش. با این که میستریو شخصیت مورد علاقه من توی فیلم‌های مارول نبود، اما به نظرم پتانسیل خیلی خیلی زیادی داره تا در کنار نگاتیو و دکتر اختاپوس و بقیه، حسابی اسپایدرمن رو به چالش بکشه و باهاش بازی‌های روانی راه بندازه. گیم‌پلی میستریو می‌تونه توی اسپایدرمن ۲ خیلی متفاوت باشه و ازش بخش‌های به یادموندنی‌ای به جا بذاره.

تیم ویجیاتو: ویلن‌هایی که دوست داریم توی اسپایدرمن ۲ باهاشون مبارزه کنیم! - ویجیاتو

نبرد با یک اسپایدرمن چهار دست و وحشی چطور است ؟ به نظر شخص من خیلی هیجان انگیز است. اینکه چرا تا امروز شخصیت Doppelganger در بیشتر آثار اسپایدرمن مغفول باقی مانده برای خودم علامت سوال است.‌او یکی از خوفناک ترین دشمنان پیتر پارکر است. یک کلون واقعا عنکبوتی از پیتر پارکر که می‌تونه کنار شخصیت های مثل کارنیج و ونوم، یک مثلث کابوس درست کنه. شخصیت Doppelganger و بی کله بودنش و اون حس وحشی‌گری اش که اون رو تبدیل به ماشین کشتار میکنه، از هیجان انگیزترین شخصیتهای منفی هست که می‌تونه توی بازی بیاد و یک نبرد جانانه رو رقم بزنه. نبرد اسپایدرمن با یک ورژن خفن تر از خودش!

تیم ویجیاتو: ویلن‌هایی که دوست داریم توی اسپایدرمن ۲ باهاشون مبارزه کنیم! - ویجیاتو

راستش همین که ونوم توی بازی حضور داره، برای من کافیه و به اندازه کافی هیجان‌زده هستم. ولی جدای از ونوم باید بگم که بدم نمیاد که بالاخره روی تاریک نورمن آزبورن را در اقتباس اینسامنیاک هم ببینم. توی بازی اول، نورمن آزبورن نقش خیلی جدی توی داستان داشت ولی هیچوقت ندیدیم که اون انگیزه و شهامت کافی برای تبدیل شدن به گرین گابلین رو پیدا کنه. البته که وقتی به آزمایشگاه مخفی و شخصی اون سر می‌زدید می‌تونستید بمب‌های مخصوص گرین گابلین رو پیدا کنید. پس قطعا می‌دونیم که اینسامنیاک برنامه‌های زیادی برای نورمن آزبورن داره. با توجه به اتفاقاتی که برای هری افتاده و ماجراهایی که پیتر و مایلز درگیرش میشن، احتمال داره که بالاخره با گرین گابلین روبرو بشیم. البته که همه این‌ها حدس و گمانه و امکان داره که تمامی این ماجراها توی قسمت بعدی اتفاق بیفته.

شما دوست دارید که کدوم ویلن در Marvel’s Spider-Man 2 حضور داشته باشه؟ در قسمت نظرات حتما نظرتون رو با ما اشتراک بذارید.

source

توسط petese