تبلیغ جدید Pokemon به فیلم روانی آمریکایی اشاره می‌کند

کمپانی Pokemon ویدیو جدیدی منتشر کرده که صحنه‌ای از فیلم ترسناک American Psycho را با استفاده از عروسک‌های پوکمون بازسازی می‌کند.

ویدیوی ارسال شده در کانال‌های اجتماعی پوکمون، سه عروسک Mashtromp، Slowpoke و Quagsire را نشان می‌دهد. آن‌ها صحنه‌ای از فیلم را بازسازی می‌کنند که در آن سه شخصیت کارت تبلیغاتی خود را با هم مقایسه می‌کنند.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Meدارک پیکچرز همچنان در روندی نزولی!
بررسی بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me

به جای کارت‌های تبلیغاتی، این بار پوکمون‌ها در حال مقایسه سه نسخه از کارت پوکمون جدید Larry هستند که در مجموعه‌های بعدی Pokemon Scarlet and Violet: Paradox Rift معرفی می‌شوند.

طرفداران به سرعت به ماهیت غیرمعمول کراس‌اوور اشاره کردند و تعجب کردند که برند دوستدار خانواده پوکمون که به صراحت به یک فیلم خشن اشاره می‌کند. با این حال، به نظر می‌رسد بازخورد طرفداران بسیار مثبت بوده است.

یکی از طرفداران در TikTok نوشت:

اشاره Pokemon به روانی آمریکایی خیلی خنده‌دار است.

دیگری نوشت:

این [ویدئو] در TikTok رسمی Pokemon منتشر شده، دیوانه‌کننده است.

مجموعه بعدی کارت‌های پوکمون، Paradox Rift، در ماه نوامبر منتشر خواهد شد. شامل اولین کارت‌های Ancient and Future است که به پارادوکس پوکمون موجود در Pokemon Scarlet and Violet اشاره دارد.

همچنین تایید شده که در سال ۲۰۲۴، بازی Pokémon Trading Card، کارت‌های Ace Spec را دوباره معرفی خواهد کرد. این کارت‌های ویژه اولین بار در سال ۲۰۱۱ عرضه شدند و انواع بسیار قدرتمندی از آیتم‌ها بودند که فقط یک بار در هر بازی قابل استفاده بودند.


مطلب پیشنهادی:ویجی کست: فیلم های اقتباسی از بازی ها بالاخره خوب میشن؟
ویجی کست: فیلم های اقتباسی از بازی ها بالاخره خوب میشن؟


موجانگ این راز رو از ماینکرفت بازا مخفی کرده!

تاریخ اکران فیلم Deadpool 3 تاخیر می‌خورد - ویجیاتو

source

توسط petese