دیسک جداشدنی پلی استیشن 5 اسلیم برای فعال‌شدن به اینترنت نیاز دارد

اولین تصاویر از بسته‌بندی پلی استیشن 5 اسلیم در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است و طبق هشداری که در پایین جعبه وجود دارد، ظاهراً برای فعال‌کردن دیسک درایو جداشدنی دستگاه باید به اینترنت متصل باشید.

اخیری تصاویری از بسته‌بندی باندل پلی استیشن 5 ا‌سلیم Modern Warfare 3 منتشر شده بود (تصاویر زیر) که به طرفداران این بازی اعلام می‌کرد که حداقل به 150 گیگابایت فضای خالی برای نصب آن نیاز دارند. با این وجود، همانطور که VGC در گزارش خود اشاره می‌کند، هشدار دیگری روی جعبه این باندل وجود داشته است که می‌گوید برای همگام‌سازی درایو دیسک و کنسول پلی استیشن 5 هنگام راه‌اندازی به اینترنت نیاز دارید.


مطلب پیشنهادی:۱۵ نکته که باید پیش از شروع Red Dead Redemption بدانیدبازگشت جان مارستون
۱۵ نکته که باید پیش از شروع Red Dead Redemption بدانید

اگر از پلی استیشن 5 اسلیم بی‌اطلاع هستید، این دستگاه اساساً نسبت به نسخه اصلی دارای وزن سبک‌تر و اندازه کوچک‌تری است و درنهایت جایگزین آن خواهد شد. مانند نسخه فعلی PS5، این دستگاه نیز در دو مدل عرضه می‌شود: یکی با دیسک درایو و دیگری فقط دیجیتالی است. تفاوت اصلی این است که دیسک مدل جدید قابل جدا شدن است و اگر می‌خواهید یک PS5 Slim فقط دیجیتالی را به نسخه دیسک‌خور تبدیل کنید، می‌تواند درایو آن را به‌صورت جداگانه خریداری کنید.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی God of War Ragnarokآخرالزمان به سبک سانتامونیکا
بررسی بازی God of War Ragnarok


۱۵ فکت خفن از بازی کلش رویال که کسی اونارو نمی‌دونه!

بازی The Talos Principle 2 بین ۲۰ تا ۳۰ ساعت گیم‌پلی دارد - ویجیاتو

source

توسط petese