بازی GTA 6 بهترین انیمیشن‌های ممکن را خواهد داشت

کمپانی تیک-تو یک پتنت برای تکنولوژی لوکوموتیو جدید ثبت کرده است تا بازی جی تی ای ۶ (GTA 6) انیمیشن‌هایی بسیار پویا و واقع‌گرایانه داشته باشد. 

یکی از کاربران ردیت به اسم Tobbelobbon30 متوجه ثبت این پتنت شده است و سپس کمی درباره توبیاس کلیانتوس (Tobias Kleanthous)، مخترع آن، تحقیق کرد. نام کلیانتوس در فایل‌های لو رفته از بازی GTA 6 دیده می‌شد، او بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۱ در راکستار کار می‌کرد و در زمینه هوش مصنوعی، گیم‌پلی و انیمیشن تخصص دارد. 


مطلب پیشنهادی:کوییز ۵ ویجیاتو؛ چقدر در مورد سری GTA می‌دانید؟طرفداران GTA، آماده باشید!
کوییز ۵ ویجیاتو؛ چقدر در مورد سری GTA می‌دانید؟

کلیانتوس همچنین مخترع اصلی پتنتی با عنوان سیستم و روش حرکت شخصیت مجازی است. او در صفحه لینکدین خود توضیح داده است که این پنتنت درباره کنترل حرکت براساس برخی از فناوری‌های مرکزی است که در راکستار گیمز طراحی و اجرا کرده بودند. بر اساس این پتنت، به نظر می‌رسد که راکستار از یک سیستم هوشمندانه برای انیمیشن‌های بازی GTA 6 استفاده می‌کند.

بازی GTA 6

توسعه دهندگان این پتنت مجموعه‌ای از بلوک‌های کوچک را برای حرکات شخصیت ساخته‌اند. این بلوک‌ها را می‌توان به روش های مختلف ترکیب و طیف گسترده‌ای از انیمیشن‌ها را ایجاد کرد. به عنوان مثال شخصیتی که در بازی زیر باران راه می‌رود، احساس خستگی می‌کند یا مجروح شده است، در هر حالت انیمیشن‌های حرکت و صورت مختلفی دارد.

توسعه دهندگان به جای طراحی انیمیشن‌های جداگانه برای هر یک از این موقعیت‌ها، می‌توانند از این بلوک‌ها برای کنار هم قرار دادن حرکات شخصیت به طور طبیعی استفاده کنند. اخیرا شایعات بسیار زیادی درباره جی تی ای ۶ وجود داشته است، اما بعید به نظر می‌رسد که این بازی در سال ۲۰۲۳ معرفی شود.


مطلب پیشنهادی:راهنمای تمام کدهای تقلب GTA San Andreas برای اندرویدبی‌قانونی در لوس سانتوس
راهنمای تمام کدهای تقلب GTA San Andreas برای اندروید


ترسناک‌ترین بازی‌های هالووینی که کسی جرئت تجربه‌شون رو نداره!

بازی GTA 6 بهترین انیمیشن‌های ممکن را خواهد داشت - ویجیاتو

source

توسط petese