بتل پس فصل پنجم از چپتر چهارم فورتنایت لیک شد

بتل پس برای فصل پنجم از چپتر چهارم فورتنایت فاش شده و نشان می‌دهد که به طور عجیبی فقط ۵۰ سطح پاداش دارد، یعنی نیمی از آنچه معمولاً در یک فصل در دسترس قرار می‌گیرد.

بعد از مدتی که به نظر یکی از طولانی‌ترین فصل‌های Fortnite بود، بالاخره تنها چند روز با شروع فصل پنجم از چپتر چهارم که مدت‌ها منتظرش بودیم، فاصله داریم. از بین تمام چیزهای جدیدی که به بازی می‌آیند، این فصل کمی متفاوت است زیرا دوباره به روزهای خوب چپتر اول فورتنایت برمی‌گردیم.

حتی اگر بیشتر بازیکنان از دیدن سلاح‌ها، آیتم‌ها، وسایل نقلیه و مکان‌های کلاسیک Fortnite هیجان‌زده باشند، این بدان معنا نیست که هیچ چیز در آخرین فصل بازی تغییر نکرده باشد. شاید بزرگ‌ترین نمونه، بتل پس جدید باشد که اخیرا لیک شده و نشان می‌دهد انتخاب‌های آن بسیار کمتر از حد معمول است.


مطلب پیشنهادی:بتل پس چطوری دنیای بازی های آنلاین را تغییر داد؟تحولی بزرگ در دنیای ویدیوگیم
بتل پس چطوری دنیای بازی های آنلاین را تغییر داد؟

در توییتر، iFireMonkey یک منبع معتبر Fortnite، تصویری از بتل پس فاش شده را به همراه خلاصه‌ای از تمام چیزهایی که در مورد آن می‌دانیم، به اشتراک گذاشته است.

برای شروع، قرار است “OG Pass” نامیده شود، تا همراه با فصلی باشد که Fortnite: OG نامیده می‌شود. به طور عجیبی، به نظر می‌رسد که این فصل حتی ممکن است چپتر ۴، فصل ۵ نامیده نشود.

نکته عجیب دیگر در مورد بتل پس این است که این بار فقط ۵۰ سطح پاداش دارد، یعنی نیمی از ۱۰۰ سطح معمولی که هر فصل فورتنایت ارائه می‌دهد. این موضوع احتمالا نشان می‌دهد که Fortnite: OG به عنوان فصل اختصاصی به حساب نمی‌آید و بیشتر یک اسپین‌‌آف است.

فورتنایت

برخی حدس می‌زنند که احتمالا OG Pass رایگان خواهد بود، اما تصاویر لو رفته از جوایز به وضوح لینک فروشگاه را با «Get the OG Pass» نشان می‌دهد. هنوز درباره قیمت آن صحبتی نشده، اما به نظر می‌رسد با توجه به اینکه نیمی از محتوای یک فصل معمولی را دارد، ارزان‌تر خواهد بود.

بر اساس اطلاعات فاش شده، بتل پس Fortnite: OG هیچ نوع اسکین مشارکتی یا جایزه نخواهد داشت، زیرا در عوض جوایز بر اساس اسکین‌های اصلی که با هم ترکیب شده‌اند، خواهند بود، مانند Renegade Lynx که ترکیبی از اسکین‌های Renegade Raider و Lynx است.


مطلب پیشنهادی:داستان نینجا؛ از عرش به فرش با تمام سرعت [تماشا کنید]یک داستان باورنکردنی
داستان نینجا؛ از عرش به فرش با تمام سرعت [تماشا کنید]


تکن 8 رو زودتر بازی کردیم!

کپکام مادهای غیر رسمی را تقلب و آسیب‌رسان می‌داند - ویجیاتو

source

توسط petese