فیلم‌برداری The Life of Chuck به پایان رسید

مایک فلنگن در چند سال گذشته با تعدادی از سریال‌های تلویزیونی ترسناک، بینندگان صفحه نمایش کوچک را ترسانده است. با این حال، اگر برای بازگشت کارگردان به سینما لحظه‌شماری می‌کردید، باید گفت که او به تازگی فیلمبرداری اقتباس بعدی خود از کتاب استیون کینگ، The Life of Chuck را به پایان رسانده است.

فلنگن در پستی در ایکس (توئیتر سابق)، نوشت:

فیلم‌برداری زندگی چاک به پایان رسید. ساخت این فیلم، از ابتدا یک معجزه کوچک بود و برای همیشه مدیون بازیگران و عوامل فوق العاده هستم. این فیلم عمیقا برای من خاص است و از اینکه قرار است در دنیا وجود داشته باشد، خوشحالم.

The Life of Chuck

تصویری از یکی از صندلی‌های ست فیلم با سخنان محبت آمیز کارگردان همراه بود. علاوه بر این، ستاره فیلم، مارک همیل پست فلنگن را به اشتراک گذاشت و اضافه کرد: «خیلی ممنون که بخشی از این کار بودم».


مطلب پیشنهادی:برترین فیلم های کیلین مورفی | از سریال پیکی بلایندرز تا سه گانه های بتمننگاهی به برترین آثار ایرلندی با چشم‌های دلربا
برترین فیلم های کیلین مورفی | از سریال پیکی بلایندرز تا سه گانه های بتمن

در حالی که فلنگن بیشتر به خاطر داستان‌های ترسناکش شناخته شده، او در گذشته اصرار داشت که The Life of Chuck یک فیلم ترسناک نیست. اگرچه این ممکن است برخی از طرفداران ترسناک را غمگین کند، اما تغییر جدید در ژانر باعث می‌شود که آثار کارگردان درخشان اکنون برای تماشاگران عادی سینما قابل دسترسی باشد.

این فیلم بر اساس رمان If It Bleeds استیون کینگ ساخته شده است. داستان حول محور چارلز «چاک» کرانتز می‌گذرد که از مرگ غم انگیزش در ۳۹ سالگی به دلیل تومور مغزی شروع می‌شود تا دوران کودکی‌اش که در خانه نفرین شده بزرگ می‌شود.

این سومین اقتباس فیلمساز از کارهای کینگ است که پیش از این Gerald’s Game و Doctor Sleep را ساخته بود. زندگی چاک یکی از معدود فیلم‌هایی بود که در طی اعتصاب با توافق موقت SAG-AFTRA وارد تولید شد و در آلاباما فیلمبرداری شد.

The Life of Chuck

گروه بزرگ بازیگران Life of Chuck شامل افرادی هستند که پیش از این نیز با فلنگن کار کرده بودند، مانند کیت سیگل، سامانتا اسلویان، کارل لامبلی، راهول کوهلی، وایولت مک‌گرا و جیکوب ترمبلی. به عولاه ستاره‌های دیگری همچون مارک همیل، تام هیدلستون، متیو لیلارد، دیوید دستمالچیان و چیویتل اجیوفور نیز حضور دارند.

هنوز تاریخ اکران فعلی برای The Life of Chuck مشخص نشده، اما با توجه به اینکه فیلم‌برداری در حال حاضر به پایان رسیده، به زودی اخبار بیشتری در این زمینه خواهیم شنید.


مطلب پیشنهادی:۱۵ فیلم ترسناک کیهانی یا لاوکرافت که باید تماشا کنیدیک وحشت متفاوت
۱۵ فیلم ترسناک کیهانی یا لاوکرافت که باید تماشا کنید


ویجی کست: دنیای گیم قراره برای همیشه با متاورس تغییر کنه؟

محتوای فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 معرفی شد - ویجیاتو

source

توسط petese.ir