در گزارش جدیدی به ساخت بازی Bully 2 اشاره شده است

براساس فایل‌های فاش‌شده از توسعه GTA 5 ظاهرا بازی Bully 2 مقطعی در حال ساخت بوده است. در این داده‌ها به چندین پروژه Rockstar اشاره شده است که برخی از آن‌ها لغو شده‌اند، از جمله دنباله Bully و بسته الحاقی Grand Theft Auto 5 که از مدت‌ها شایعاتی درباره آن شنیده می‌شود.

وب‌سایت VGC در گزارش جدید خود به بازی Bully 2 اشاره کرده که ظاهراً در فایل‌های اشکال‌زدایی GTA 5 شواهدی از آن وجود داشته است. هرچند هنوز چیزی اعلام نشده است، اما با وجود این گزارش می‌توان گفت که دنباله بازی Bully یا حداقل یک بازی جدید از این سری در حال توسعه بوده است. همچنین مشخص نیست که این فایل‌ها به چه زمانی مربوط می‌شوند.


مطلب پیشنهادی:چرا جی تی ای وی هنوز می‌فروشد؟ [تماشا کنید]تماشا کنید
چرا جی تی ای وی هنوز می‌فروشد؟ [تماشا کنید]

همانطور که در تصویر زیر قابل مشاهده است، در این فایل‌ها علاوه بر Bully 2 به بازی‌هایی از جمله Red Dead Redemption 2 و Midnight Club: Los Angeles به همراه چندین فایل مختلف از GTA 5 اشاره شده است.

در گزارش جدیدی به ساخت بازی Bully 2 اشاره شده است - ویجیاتو

با توجه به اینکه در تصویر بالا به فایل‌هایی برای Red Dead 2 و بسته الحاقی GTA 5 اشاره شده است، می‌توان حدس زد که توسعه Bully 2 به اوایل تا اواسط دهه ۲۰۰۰ مربوط می‌شود. همچنین این موضوع با گزارش‌های قبلی مبنی بر اینکه بازی زمانی در سال ۲۰۱۷ در حال ساخت بوده است، مطابقت دارد.

با این وجود، همانطور که در حال حاضر همه ما می‌دانیم، راکستار تمرکز کاملی روی GTA بعدی دارد که تریلر آن احتمالا تا هفته بعد منتشر خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:چگونه در Red Dead Redemption 2 سریع‌تر جا به جا شویم؟و چطور Fast Travel را فعال کنیم؟
چگونه در Red Dead Redemption 2 سریع‌تر جا به جا شویم؟


ده‌ تکنولوژی که آینده گیم رو تغییر میدن!

ایکس باکس برای اولین بار در تاریخ می‌تواند پلی استیشن را شکست دهد - ویجیاتو

source

توسط petese.ir