مایکروسافت جزئیات آپدیت ماه نوامبر ایکس باکس را منتشر کرد

مایکروسافت جزئیات آپدیت ماه نوامبر ایکس باکس را منتشر کرده که شامل تعدادی ویژگی جدید برای گیمرهای رایانه‌های شخصی است.

مهم‌ترین بخش این به‌روزرسانی این ماه یک حالت فشرده (Compact) جدید در برنامه Xbox در پی‌سی است. مایکروسافت آن را به عنوان «ویژگی جدیدی که تجربه بازی شما را با ارائه رابط کاربری بصری‌تر در صفحه نمایش‌های کوچک‌تر بهبود می‌بخشد» توصیف کرده است.

در حالت فشرده، نوار کناری به آیکون‌ها جمع می‌شود و به بازیکنان فضای بیشتری برای مرور محتوا می‌دهد. اکنون به عنوان بخشی از آخرین به‌روزرسانی برای همه دستگاه‌های ویندوز، از جمله پی‌سی‌های دستی مانند Asus ROG Ally و Lenovo Legion Go در دسترس است.


مطلب پیشنهادی:چگونه از سرویس Xbox Game Pass در کامپیوتر استفاده کنیم؟بله، در کامپیوتر!
چگونه از سرویس Xbox Game Pass در کامپیوتر استفاده کنیم؟

بازیکنان همچنین اکنون می‌توانند انتخاب کنند که فقط اعلان‌های خوانده نشده را در منوی کشویی اعلان در برنامه Xbox در رایانه‌های شخصی نشان داده شوند.

ابزار جدیدی برای تعمیر خدمات بازی (Gaming Services Repair Tool) وجود دارد که برای رفع مشکلات مربوط به سرویس‌های بازی یا محتوای از دست رفته هنگام لانچ برنامه Xbox در پی‌سی طراحی شده است.

در کنسول، مایکروسافت پشتیبانی زبان ژاپنی را برای صفحه کلیدهای فیزیکی و مجازی اضافه کرده است.

ایکس باکس

اعلان جدیدی وجود دارد که به بازیکنان اطلاع می‌دهد که آیا بازی‌ای که ویش‌لیست کرده‌اند به Xbox Free Play Days اضافه شده یا خیر. این به مشترکان گیم پس اجازه می‌دهد نسخه‌های کامل عناوین انتخابی را هر آخر هفته بدون هزینه اضافی امتحان کنند.

بازیکنان اکنون می‌توانند از احراز هویت تلفن برای ثبت جوایز مستقیما از کنسول خود استفاده کنند.

همچنین یک آپدیت فریمور برای کنترلر بی‌سیم ایکس باکس وجود دارد که شامل رفع اشکال برای فعال کردن حالت شیفت برای نگاشت دکمه‌ها در Elite Series 2 و Xbox Adaptive Controller از طریق برنامه Xbox Accessories است.


مطلب پیشنهادی:DirectX چیست و چرا باید آن را نصب کنیم؟نصب ٖDirectX برای گیمرها حیاتی است
DirectX چیست و چرا باید آن را نصب کنیم؟


چی به سر بلور اومد؟

مدیر مالی ایکس باکس: هوش مصنوعی ساخت بازی را متحول می‌کند - ویجیاتو

source

توسط petese.ir