استودیوهای بیشتری از پلی استیشن با تعدیل نیرو مواجه می‌شوند

سونی احتمالا قصد دارد اعضای برخی استودیوهای پلی استیشن از جمله اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) را اخراج کند. همچنین ممکن است یک استودیو تعطیل شود.

این اطلاعات که از اسناد فاش‌شده مربوط به حمله اخیر به استودیو Insomniac Games درباره برنامه‌های آینده سونی برای استودیوهای پلی استیشن به دست آمده‌اند ابتدا توسط Kotaku گزارش شده است.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۸ ویجیاتو؛ چقدر در مورد Last of US می‌دانید؟چقدر طرفدار Last of Us هستید؟
کوییز ۸ ویجیاتو؛ چقدر در مورد Last of US می‌دانید؟

هرچند در این گزارش دقیقا اشاره نشده که کدام یک از استودیوهای پلی استیشن ممکن است با تعدیل نیرو مواجه شوند، اما اخیرا در گزارش دیگری گفته شده بود که سونی، با وجود موفقیت Marvel’s Spider-Man 2 اینسامنیاک گیمز را تحت فشار قرار داده تا بودجه بازی‌های خود را کاهش دهد و احتمالا با تعدیل نیرو در این استودیو مواجه خواهیم بود.

استودیوهای بیشتری از پلی استیشن با تعدیل نیرو مواجه می‌شوند - ویجیاتو

طبق گزارش‌های موجود، ظاهرا سونی می‌خواهد حداقل ۵۰ تا ۷۵ عضو استودیو اینسامنیاک گیمز را اخراج کند و سایر استودیوهای نیز با وضعیت مشابهی روبرو خواهند شد. در بخشی از یادداشت‌های داخلی سونی آمده است:

با وجود حذف ۵۰ تا ۷۵ نفر، بهترین گزینه ما این است که عمیقا به Wolverine و Spider-Man 3 بپردازیم و اعضای آن را با اعضای تیم‌های Ratchet و IP جدید جایگزین کنیم.

استودیو اینسامنیک گیمز هفته گذشته با حمله هکرها مواجه شد و گروه Rhysida که مسئولیت این حمله را برعهده گرفته بود، اعلام کرد که سونی و اینسامنیاک با پرداخت ۲ میلیون دلار طی ۷ روز آینده می‌تواند از لو رفتن اطلاعات جلوگیری کنند. اما چنین اتفاقی نیفتاد و هکرها ۱.۳ میلیون فایل محرمانه از اینسامنیک گیمز را در اینترنت منتشر کردند که بسیاری از برنامه‌های این استودیو را برملا کرده‌اند.


مطلب پیشنهادی:بازی اسپایدرمن ۲ | نقد و بررسی اختصاصی Marvel’s Spider-Man 2مرد عنکبوتی، شگفت‌انگیزتر از همیشه
بازی اسپایدرمن ۲ | نقد و بررسی اختصاصی Marvel’s Spider-Man 2


بازی هایی از جی تی ای که کنسل شدن!

اولین بسته الحاقی بازی Starfield در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود - ویجیاتو


source

توسط petese.ir