فیلم سینمایی Bendy ساخته خواهد شد

اکانت رسمی رسانه‌های اجتماعی عنوان ترسناک Bendy and the Ink Machine به تازگی اعلام کرد که یک اقتباس سینمایی از این بازی‌ها در دست ساخت است.

اعلام این پروژه صبح امروز، هدیه روز کریسمس به طرفداران بود. تصویری که این خبر را اعلام کرد جزئیات خاصی را فاش نکرد و تنها تایید کرد که «بندی به پرده بزرگ سینما می‌آید».

گزارش شده که Radar Pictures تولید این فیلم را بر عهده دارد و هنوز مشخص نیست که این فیلم انیمیشنی خواهد بود یا لایو اکشن.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودیسفر به سوی ناشناخته‌ها
بهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودی

این بازی ترسناک بقای اول شخص که در سال ۲۰۱۷ و با الهام از سری بازی‌های BioShock منتشر شد، بازیکنان را در نقش یک انیماتور بازنشسته به نام هنری استین قرار می‌دهد که مجبور می‌شود به استودیوی انیمیشن‌سازی متروکه‌اش بازگردد.

استین یک سری فعالیت‌های ماوراء الطبیعه عجیب و غریب ناشی از ماشین جوهر را کشف می‌کند. بازیکنان در ادامه در مبارزه، حل پازل و موارد دیگر شرکت می‌کنند. همچنین می‌توانند لاگ‌های صوتی ضبط شده توسط کارمندان استودیو را پیدا کنند تا داستان را بهتر درک کنند و از آنچه به یک کابوس کارتونی تبدیل می‌شود، فرار کنند.

Bendy

این خبر به دنبال مجموعه‌ای از اقتباس‌های بازی‌ها در سال جاری از جمله فیلم‌های موفق باکس آفیس The Super Mario Bros. Movie و Five Nights at Freddy’s، سریال تحسین شده The Last of Us و سریال Twisted Metal منتشر شد.

بازی Bendy and the Ink Machine پس از انتشار با استقبال خوبی مواجه شد، یک پیش‌درآمد در سال ۲۰۲۰ و یک دنباله در سال ۲۰۲۲ دریافت کرد و یک نسخه دیگر نیز در حال حاضر در دست ساخت است.


مطلب پیشنهادی:۱۰ تا از بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکمنمایش حماسه افتخار و انتقام
۱۰ تا از بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم


۱۰+۱ لیک بزرگ صنعت بازی

طراح Baldur's Gate 3: بازیکنان تا سال‌ها چیزهای جدیدی در بازی کشف خواهند کرد - ویجیاتو

source

توسط petese.ir