فیلم Wonka دوباره به صدر جدول باکس آفیس بازگشت

فیلم وانکا (Wonka) با بازی تیموتی شالامی (Timothée Chalamet) توانسته در هفته گذشته ۸ میلیون دلار فروش کند و دوباره به صدر باکس آفیس بازگردد. 

فروش وانکا در آمریکا به ۱۱۰ میلیون دلار رسیده و برای بازگشت بودجه ۱۲۵ میلیون دلاری خود به درخشش در باکس آفیس جهانی نیاز دشت. فیلم Wonka توانسته در دیگر نقاط جهان ۱۸۰ میلیون دلار فروش داشته باشد تا درآمد کلی آن به ۲۹۰ میلیون دلار برسد. رتبه دوم باکس آفیس این هفته به آواکمن ۲ تعلق ندارد و Migration توانسته با ۶.۵ میلیون دلار فروش در این جایگاه قرار بگیرد.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های رزمی جهان سینما که باید تماشا کنیدبزن بزن تماشایی بروس‌لی و دوستان در مدیوم سینما
بهترین فیلم های رزمی جهان سینما که باید تماشا کنید

از این رو فروش کلی انیمیشن Migration به ۳۷.۱ میلیون دلار رسیده ولی انتظار می‌رود که در آینده نزدیک بتواند بودجه ۷۲ میلیون دلاری خود را جبران کند. دو فیلم دیگر از برادران وارنر در رتبه ۳ و ۴ قرار گرفته‌اند که به ترتیب Aquaman and the Lost Kingdom با فروش ۵.۸ میلیون دلار و The Color Purple با فروش ۳.۳ میلیون دلار هستند.  

فیلم Wonka

استقبال از آخرین فیلم جهان توسعه یافته دی‌سی در آمریکا چندان خوب نبوده و تاکنون تنها ۵۸.۳ میلیون نسخه فروش داشته است. رتبه پنجم باکس آفیس نیز در اختیار فیلم کمدی عاشقانه Anyone but You با بازی سیدنی سوینی و گلن پاول قرار دارد که در هفته گذشته تنها ۲.۸ میلیون دلار فروش داشته است. 

درام ورزشی The Boys in the Boat به کارگردانی جورج کلونی، درباره قایقرانان آمریکایی که در بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۳۶ در برلین شرکت می‌کنند نیز در هفته گذشته ۲.۴ میلیون دلار فروش داشته و درآمد کلی آن در آمریکا به ۱۳.۶ میلیون دلار رسیده است. 


مطلب پیشنهادی:۱۵ فیلم مدرن و تماشایی با محوریت بوکسرشته‌ای دوست داشتنی که به سینما گره خورده
۱۵ فیلم مدرن و تماشایی با محوریت بوکس


چه بلایی سر برن اوت اومد؟

فیلم Wonka دوباره به صدر جدول باکس آفیس بازگشت - ویجیاتو

source

توسط petese.ir