افشای اطلاعات Insomniac Games در ماه گذشته بسیار ویرانگر بود، بیش از ۱.۳ میلیون فایل داخلی به سرقت رفت و در اینترنت توسط هکرهای باج افزار به اشتراک گذاشته شد.
لیکها جزئیاتی در مورد بازیهای متعددی که استودیو برای چندین سال آینده برنامهریزی کرده بود را فاش کرد و در عین حال، دادههای داخلی و آمارهای کلی پلی استیشن که در دسترس عموم قرار نگرفته بودند نیز به اشتراک گذاشته شد.
جدا کردن این دادهها حتی در حال حاضر نیز ادامه دارد و کسانی که آن را مرور میکنند، آمار تعاملی را پیدا کردهاند که نشان میدهد بازیهای تکنفره و چندنفره در سه سال پس از عرضه PS5 چه عملکردی داشتهاند.
مطلب پیشنهادی:۱۵ نکته که باید پیش از شروع Red Dead Redemption بدانیدبازگشت جان مارستون
آنطور که توسط کاربر توییتر FunkyClam به اشتراک گذاشته، ارائه بهروزرسانی داخلی کسب و کار سونی از فوریه ۲۰۲۳ نشان میدهد که کاربران PS5 زمان بسیار بیشتری را صرف بازیهای تکنفره نسبت به عناوین چندنفره کردهاند.
یک اسلاید خاص، کل ساعتهای گیمپلی را ماه به ماه توسط کاربران PS5 جمعآوری کرده و طبق آن، هر ماه از زمان عرضه این کنسول، بازیکنان بیشتر وقت خود را صرف بازیهای تکنفره کردهاند.
به طور کلی بیش از ۵۰٪ از زمان بازی در ماه را به خود اختصاص داده و اغلب بسیار بیشتر از آن بوده است. مانند دسامبر ۲۰۲۲، از مجموع ۱.۶ میلیارد ساعت گیمپلی، ۵۹٪ در بازیهای تک نفره، ۲۰٪ در عناوین چندنفره رایگان و ۲۱٪ در عناوین چندنفره که به اشتراک PlayStation Plus احتیاج دارند، سپری شده است.
یک اسلاید دیگر تجزیه و تحلیل مشابهی را انجام داده، اما مجموعه کاربران هر دو PS5 و PS4 را ترکیب میکند و نتایج همچنان مشابه است، عناوین تکنفره به طور مداوم بالاتر از آثار چندنفره در هر ماه از ژانویه ۲۰۱۹ تا فوریه ۲۰۲۳ بوده است.
در فوریه، به عنوان مثال، کاربران PS5 و PS4 مجموعا ۳.۶ میلیارد ساعت گیمپلی انجام دادند که از این تعداد ۲.۴ میلیارد ساعت در بازیهای تک نفره، ۹۱۴ میلیون در عناوین رایگان و ۵۹۵ میلیون در عناوین چندنفره PS Plus بوده است.
دیدن بازیهای تکنفره که بهطور مداوم در بین کاربران پلی استیشن محبوبتر هستند، ممکن است برای برخی تعجبآور باشد، اما باز هم، این پایگاه کاربری است که بهطور سنتی ثابت کرده مخاطبان بیشتری برای تجربههای تکنفره وجود دارد.
بازی هایی که ساخت قسمت جدیدشون خیلی طول کشید
source