شفقنا زندگی – سیستم های هوش مصنوعی قادر به پیش بینی نگرانی ها در مراحل اولیه خواهند بود و همیشه توسط یک پزشک هدایت نمی شوند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا زندگی، در نقش من به عنوان مدیر کل بخش تحول و نواوری سلامت دیجیتال در Mediclinic، من مسئول مهار قدرت فناوری دیجیتال و اطمینان از استفاده از ان به نفع بیماران و کسب و کار ما هستم. شکی نیست که تکنولوژی در طول ۱۰ سال گذشته انقلابی در نحوه دسترسی و ارائه مراقبت های بهداشتی ایجاد کرده است و به این کار ادامه خواهد داد.

Telemedicine را به عنوان یک مثال در نظر بگیرید. در سال ۲۰۱۵، زمانی که من در سلامت از راه دور شروع به کار کردم، پزشکی از راه دور یک سرویس خوب نبود. بیماران به پزشکان مجازی اعتماد نداشتند و شرکت های بیمه برای ان پرداخت نمی کردند.

سریع به سال ۲۰۲۰ و پاندمی COVID-19 بروید و می توانید ببینید که چگونه این ادراک تقریبا یک شبه تغییر کرد. برای اکثر بیماران، با دسترسی محدود به مراکز بهداشتی و درمانی، این تنها راهی بود که می توانستند با پزشک مشورت کنند، و برای پزشکان، این تنها راهی بود که می توانستند بیماران خود را درمان کنند.

در Mediclinic، ما با ۲۰۰۰ teleconsultations در هر ماه در اغاز پاندمی اغاز شد، و در حال حاضر، تقریبا چهار سال بعد، ما در حال انجام ۲۰۰۰۰ در ماه. ما شاهد رشد ارگانیک در خدمات بوده ایم، حتی پس از اینکه ضرورت حذف شد، زیرا بیماران ان را امتحان کرده بودند و ارزش ان را دیده بودند.

انها همچنین در مورد سلامت خود بهتر اموزش می دهند و بیشتر اگاه هستند که ایا وضعیت انها می تواند به طور مجازی مدیریت شود یا خیر. بیمه گران همچنین دیده اند که چگونه پزشکی از راه دور می تواند هزینه ها را کاهش دهد و دسترسی را فراهم کند و پزشکی از راه دور را در بسته های خود قرار داده است.

متن کامل خبر را در اینجا بخوانید.

 

 

 

 

source
بهترین عطر مردانه

توسط petese.ir