بازی جدید Terminator در سبک جهان‌باز به‌زودی رونمایی می‌شود

طبق گزارش‌ها به‌نظر می‌رسد شرکت Nacon (ناشر بازی Robocop: Rogue City) قصد دارد رویداد تازه‌ای برگزار و طی آن از بازی جدید Terminator در سبک بقا و جهان‌باز رونمایی کند.

پس از فرجام تراژیک رویداد بزرگ E3، شرکت‌های مختلف اکنون خودشان دست به‌کار می‌شود و رویدادهای انحصاری و نسبتا کوچکی برای معرفی محصولاتشان برگزار می‌کنند. شرکت Nacon نیز از چند سال پیش رویدادهایی تحت عنوان Connect برگزار می‌نماید. مخاطبان می‌توانند در روزهای پایانی ماه جاری میلادی، منتظر رویداد آنلاین کانکت باشند.


مطلب پیشنهادی:ویجی کست: فیلم های اقتباسی از بازی ها بالاخره خوب میشن؟
ویجی کست: فیلم های اقتباسی از بازی ها بالاخره خوب میشن؟

بد نیست بدانید توسعه بازی جدید ترمیناتور (نابودگر) توسط شعبه میلانِ Nacon حدود دو سال پیش با انتشار یک تیزر کوتاه به تایید رسید. در حال حاضر جزئیات خاصی از این بازی در دست نیست (حتی نام آن هم مشخص نشده) اما می‌دانیم وقایع آن پس از «روز داوری» معروف یا همان  Judgement Day رخ می‌دهد، درست پیش از زمانی که جان کانر نیروهای مقاومت خود را تشکیل دهد.

طرفداران امیدوار هستند بازی جدید Terminator عملکرد و کیفیت بهتری نسبت به عنوان Terminator: Resistance داشته است. این بازی توسط استودیو سازنده Robocop یعنی Teyon توسعه یافته بود و نه در زمینه فنی و نه تجاری موفق به جلب توجه نشد.

رویداد جدید Nacon Connect قرار است در تاریخ ۲۹ فوریه (۱۰ اسفند ماه) برگزار شود.


مطلب پیشنهادی:آیا اقتباس از بازی های ویدیویی ترند بعدی سینمای جهان است؟وقت خداحافظی با ژانر ابرقهرمانی!
آیا اقتباس از بازی های ویدیویی ترند بعدی سینمای جهان است؟


اعلام رسمی ورود ایکس باکس به پلی استیشن | ویجی‌لاگ پلاس

تعداد بازیکنان بازی Forza Horizon 5 به ۳۷ میلیون نفر رسید - ویجیاتو

source
بهترین عطر مردانه

توسط petese