شفقنا زندگی – غذای تولید شده در آزمایشگاه از برنج به عنوان داربست برای گوشت پرورشی استفاده می کند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا زندگی به نقل از nature، برنج به عنوان داربستی برای رشد ماهیچه‌های گوشت گاو و سلول‌های چربی استفاده می‌شود و در نتیجه یک ترکیب خوراکی و خوراکی برنج و گوشت گاو ایجاد می‌شود که می‌تواند به همان روشی که برنج معمولی تهیه می‌شود.

این مطالعه که امروز در Matter1 منتشر شد، از روش‌های تولیدی مشابه روش‌های دیگر محصولات گوشتی کشت‌شده استفاده می‌کند، که در آن سلول‌های حیوانی در یک داربست در آزمایشگاه رشد می‌کنند و در محیط رشد غوطه‌ور می‌شوند. استفاده از برنج به عنوان داربست مزیت افزودن مواد مغذی به برنج را دارد، به طوری که برنج گوشت گاو دارای محتوای چربی و پروتئین کمی بالاتر از برنج استاندارد است.

تیم محققان کره جنوبی که پشت این پروژه هستند امیدوارند که گوشت گاو-برنج به عنوان مکملی برای جوامع ناامن غذایی یا برای تغذیه سربازان استفاده شود و اثرات زیست محیطی پرورش گاو برای گوشت گاو را کاهش دهد. جان اوتلی، بیوتکنولوژیست حیوانی در دانشگاه ایالتی واشنگتن در پولمن، می‌گوید: «یافتن منابع پروتئین جایگزین یا کارآمدتر کردن تولید دام‌های معمولی بسیار مهم است. احتمالاً این یکی از مهمترین چیزهایی است که آینده نسل بشر با آن روبروست.»

متن کامل خبر را در اینجا بخوانید.

 

 

source
بهترین عطر مردانه

توسط petese