کامرون موناگان موافق حضور کل کستیس در فیلم و سریال جنگ ستارگان است

سری بازی جنگ ستارگان جدای (Star Wars Jedi) از استودیو ریسپاون یک موفقیت کامل محسوب می‌شود و حتی ممکن است شخصیت‌های آن به سینما و تلویزیون نیز وارد شوند. 

شایعاتی از حضور کل کستیس، شخصیت اصلی جنگ ستارگان جدای، با بازی کامرون موناگان (Cameron Monaghan) در سریال Obi-Wan Kenobi وجود داشت که هیچگاه به واقعیت تبدیل نشد. کامرون موناگان با حضور در رویداد FanExpo Vancouver 2024 به صحبت در این زمینه و احتمال حضور این شخصیت در یک فیلم یا سریال لایو اکشن پرداخته است. 


مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Mandalorian | فصل سوم (قسمت دوم تا چهارم)قصه‌ای که سینوسی پیش می‌رود
نقد سریال The Mandalorian | فصل سوم (قسمت دوم تا چهارم)

بنابر گزارش سایت The Direct، از این بازیگر درباره احتمال شخصیت شخصیت کل کستیس در فیلم و سریال‌های جنگ ستارگان سوال پرسیده شده است. برای موناگان، مسئله این نیست که آیا مایل است دوباره به عنوان این شخصیت ایفای نقش کند، بلکه مسئله شرایطی مورد نیاز برای رخ دادن این اتفاق است. از نظر موناگان این کار غیرممکن نیست، فقط باید از لحاظ داستانی منطقی باشد و به رشد کل کستیس کمک کند.

جنگ ستارگان جدای

داستان شخصیت کل کستیس قرار است در صنعت ویدئو گیم ادامه پیدا کند و اوایل پاییز ساخت بازی Star Wars Jedi 3 تایید شد. خود این بازیگر با حضور در اوکالا کامیک کان اعلام کرد که صحبت‌هایی با استودیو برای ساخت نسخه سوم بازی جنگ ستارگان جدای داشته است. 

به نظر می‌رسد که استودیو در حال حاضر مشغول ایده پردازی و برنامه‌ریزی برای Star Wars Jedi 3 باشد و بازی وارد فاز جدی توسعه نشده باشد.


مطلب پیشنهادی:نقد سریال Ahsoka (قسمت سوم تا آخر)جنگ ستارگان نسخه دیو فیلونی
نقد سریال Ahsoka (قسمت سوم تا آخر)


اعلام رسمی ورود ایکس باکس به پلی استیشن | ویجی‌لاگ پلاس

کامرون موناگان موافق حضور کل کستیس در فیلم و سریال جنگ ستارگان است - ویجیاتو

source
بهترین عطر مردانه

توسط petese