
مارکوس لیتو، یکی از خالقان دنیای Halo و رییس استودیو Ridgeline Games، چندی پیش از الکترونیک آرتز جدا شد و حالا در اظهار نظرهای جدیدش ناشر بزرگ Battlefield و همچنین تعدیل نیروهای گسترده در صنعت بازیهای ویدیویی را به باد انتقاد گرفته است.
لیتو جایی در اواخر فوریه EA را «به دلایل شخصی» ترک نمود و در حال حاضر کمی از فضای بازیسازی فاصله گرفته تا آینده خود را بهتر ترسیم کند. این کارگردان پس از اینکه متوجه شد الکترونیک آرتز استودیو Ridgeline Games را تعطیل و بسیاری از کارمندان آن را اخراج کرد، بسیار متاثر شد. او اعتقاد دارد افراد بااستعداد و باتجربه زیادی در استودیو فعالیت میکردند و میتوانستند ارزش بسیاری برای فرنچایز بتلفیلد خلق نمایند.
مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین مدافعان FC 24مهمترین خط بازی خط دفاعی است!
وی روز گذشته طی یک پست کوتاه در توییتر (X) نوشت:
اخیرا اینجا حرف خاصی نزدهام، چراکه هیچ چیز مثبتی برای گفتن درباره الکترونیک آرتز، استعفای خودم، یا اینکه چندین نفر – از جمله تیم خودم – بهخاطر تعدیل گسترده نیروها در صنعت آسیب دیدهاند ندارم.

استودیو Ridgeline پیش از استعفای لیتو مشغول توسعه بخش داستانی و تکنفره بازی Battlefield بود. حال این پروژه با تعطیلی ریجلاین به Criterion Games (استودیو مطرح سازنده نید فور اسپید) سپرده شده است.
البته که باید اشاره داشت تعطیلی Ridgeline تنها بخشی از سیاستهای تازه EA بود، چراکه مجموعا ۶۷۰ نفر (حدود پنج درصد از کل کارکنان) از شرکت اخراج شدند. الکترونیک آرتز مارس سال گذشته هم حدود ۶ درصد از نیروهای خود را تعدیل کرده بود.
مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Star Wars Jedi: Survivorیک دنباله واقعی اما پراشکال
از گوست آو سوشیما روی کامپیوتر تا شکایت نینتندو از شبیهساز سوییچ | ویجیلاگ پلاس

source
کلاس یوس