اسکن بارکد چگونه انجام می شود؟

سلب مسئولیت: ویجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اسکن بارکد یک فرآیند است که با استفاده از دستگاه‌های خاصی که بارکدها را خوانده و اطلاعات مربوط به آنها را به سیستم وارد می‌کنند، انجام می‌شود. برای اسکن یک بارکد، کافی است که دستگاه اسکنر بارکد را به کالای دارای بارکد نزدیک کنید. سپس دستگاه بارکد را خوانده و اطلاعات مربوط به آن را به صورت دیجیتال به سیستم منتقل می‌کند. این اطلاعات معمولا شامل کد محصول، نام محصول، قیمت و سایر جزئیات مربوط به محصول است.

در ادامه اطلاعات بیشتری درباره اسکن بارکد ارائه می‌دهیم و انواع دستگاه‌هایی که می‌توانید با آن اطلاعات بارکد را اسکن نمایید را معرفی می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بارکد اسکنر همراه ما باشید.

بارکد اسکنر

اسکن بارکد با استفاده از بارکد اسکنر

یکی از دستگاه‌هایی که با استفاده از آن می‌توان به اسکن بارکدها پرداخت بارکد اسکنرها هستند که در فروشگاه‌ها، انبارها و صنایع مختلف از آن استفاده می‌شود. کار با این دستگاه بسیار آسان است و اپراتور با استفاده از یک دکمه، بارکد روی محصول را به آسانی اسکن می‌کند.

اسکن بارکد به‌عنوان یکی از روش‌های موثر و سریع برای ثبت و پردازش اطلاعات محصولات در فروشگاه‌ها و انبارها است و باعث بهبود کارایی و دقت در فرآیند خرید و فروش می‌شود. با توجه ‌به حجم کاری و شرایط بسیاری از کسب ‌و کارها می‌توان مدعی شد که بدون بارکد اسکنر، امکان ادامه کار برای این دسته از کسب ‌و کارها عملا ممکن نیست و این دستگاه نقش اساسی در بسیاری از کسب و کارها دارد.

یکی از بارکد اسکنرهای بسیار باکیفیتی که می‌توانید با قیمت مناسب تهیه کنید برند میندئو است. این برند به صورت تخصصی به تولید انواع بارکد اسکنر بی‌سیم، بارکد اسکنر سیمی و بارکد اسکنر ثابت می‌پردازد و برای هر صنعتی راهکار اسکنر ارائه می‌دهد.   بارکد اسکنرهای این برند توسط شرکت سیناپ به صورت رسمی و با گارانتی و خدمات پس از فروش قابل تهیه است. البته برند محبوب UROVO نیز در سبد محصولات خود بارکد اسکنر دارد و می‌توانید اسکنرهای این برند را نیز از سیناپ تهیه کنید.

اسکن بارکد چگونه انجام می شود؟ - ویجیاتو

اسکن بارکد با استفاده از هندهلد یا موبایل کامپیوتر

هندهلد یا موبایل کامپیوتر یک دستگاه صنعتی برای جمع ‌آوری و نگهداری اطلاعات است که اغلب دارای اسکنر بوده و با اسکن بارکد از طریق آن می‌توان به جمع ‌آوری اطلاعات، کنترل موجودی انبار و… پرداخت. کار با این دستگاه بسیار آسان بوده و به علت شباهت به گوشی‌های هوشمند امروزی و سیستم عامل اندروید کار با آن بسیار آسان است.

دو برند خوشنام POINT MOBILE و UROVO در مبحث تولید انواع موبایل کامپیوتر در جهان پیشگام هستند و با توجه به کیفیت بالا، تنوع محصولات و استفاده از آخرین تکنولوژی روز در محصولات خود در دنیا بسیار محبوب هستند. سیناپ به عنوان نماینده رسمی و انحصاری این دو برند در ایران فعالیت می‌کند و شما می‌توانید انواع موبایل کامپیوترهای این دو برند را با گارانتی و خدمات پس از فروش از این شرکت تهیه نمایید.

اسکن بارکد چگونه انجام می شود؟ - ویجیاتو

کابرد بارکد اسکنر و هندهلد

اسکن بارکد از طریق بارکد اسکنر یا هندهلد (Handheld) ابزارهایی است که در انبارها، فروشگاه‌ها، صنایع تولیدی و دیگر محیط‌های کاری برای شناسایی و اسکن بارکد کالاها استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها می‌توانند انواع مختلفی از بارکدها را مانند بارکدهای یک بعدی و دو بعدی را خوانده و اطلاعات مربوط به محصول را به سیستم مدیریت اطلاعات منتقل کنند. کاهش خطا، افزایش سرعت و دقت از مزایای استفاده از بارکد اسکنر و هندهلدها است.

بهترین برند بارکد اسکنر و هندهلد

با توجه به تنوع بسیار زیاد برندها و مدل‌های مختلف بارکد اسکنر و هندهلد در بازار، انتخاب بهترین برند برای هر سازمان به مجموعه‌ای از عوامل بستگی دارد که شامل نیاز شما و میزان بودجه‌ای است که شما در نظر گرفته اید. در عین حال، تعدادی از برندها و مدل‌های محبوب و معتبر برای بارکد اسکنر و هندهلد را نیز قبل‌تر معرفی کرده‌ایم. مهم‌ترین نکته این است که قبل از خرید هر دستگاه، نیازها و الزامات خاص خود را مشخص کرده و با مطالعه نقدها و بررسی‌های مربوطه، به انتخاب بهترین برند و مدل برای شرایط خود بپردازید. کارشناسان مجرب سیناپ نیز برای مشاوره خرید بهترین دستگاه بر اساس نیاز کسب و کارتان، همواره در کنار شما خواهند بود‌.

بارکد اسکنر و یا هندهلد خود را از کجا تهیه کنم؟

همانطور که گفته شد، سیناپ نماینده رسمی و انحصاری بارکد اسکنرهای برند MINDEO و هندهلدهای برند POINT MOBILE و UROVO در ایران است و شما می‌توانید انواع مدل بارکدخوان‌ و موبایل کامپیوترها را با گارانتی و خدمات پس از فروش از این شرکت تهیه نمایید. گفتنی است سیناپ پس از نیازسنجی بازار و تحقیق برای تامین دستگاه‌ها با بهترین عملکرد، تجهیزات را به سبد محصولات خود اضافه می‌کند و بر این اساس با توجه به ارائه تجهیزات از بهترین برندها و مشاوره قبل از فروش برای تهیه بهترین دستگاه توسط کارشناسان مجرب فروش و همچنین با وجود گارانتی و خدمات پس از فروش برای تمامی تجهیزات خود، شریک تجاری مطمئنی برای کسب و کارها است. سبد محصولات سیناپ تنها به ارائه بارکد اسکنر و موبایل کامپیوتر خطم نمی‌شود و شما می‌توانید تجهیزاتی مانند لیبل پرینتر، موبایل پرینتر، بارکد اسکنر، تبلت صنعتی، صندوق فروشگاهی، فیش پرینتر و همچنین انواع لیبل و ریبون تخصصی پرینترهای خود را از این شرکت تهیه نمایید.

خرید فیش پرینتر و دستگاه فیش زن

source
کلاس یوس

توسط petese