سازندگان Iron Man به دیگر استودیوهای EA کمک میکنند
استودیو Motive، سازنده ریمیک Dead Space و Star Wars: Squadrons، به تیم توسعه گسترده Battlefield از الکترونیک آرتز میپیوندد.
ناشر گفت که Motive در کنار دیگر استودیوهای EA، DICE، Criterion، و Ripple Effect بر روی «ساخت یک جهان بتلفیلد در آثار متصل چندنفره و تکنفره» کار خواهد کرد.
همچنین تایید کرد Season 7 – Turning Point که ماه گذشته عرضه شد، آخرین فصل بازی Battlefield 2042 خواهد بود.
مطلب پیشنهادی:بررسی بازی اف سی ۲۴ (FC24) | همان فیفا 24 اما در ردای جدیدتحولی نو یا بازگشت به عقب؟
تیم جدید بتلفیلد، استودیو Motive توسط تهیهکننده اجرایی ریمیک Dead Space، فیلیپ دوچارم و کارگردان خلاق، رومن کامپوس-اوریولا، رهبری میشوند. پاتریک کلاوس از استودیو در اینباره گفت:
تخصص ثابت شده این دو در داستانسرایی، نبردهای همه جانبه و توسعه بر روی موتور فراست بایت به طور منحصر به فردی آنها را برای کمک به پیشبرد چشمانداز Battlefield، به رهبری وینس زامپلا و بایرون بید، در جایگاه مناسب قرار میدهد.
به موازات این اتفاق، توسعه پروژه Iron Man به رهبری اولیویر پرولکس (تهیه کننده اجرایی) و یان فریزر (مدیر خلاق) نیز به خوبی پیش میرود. کلاوس ادامه داد:
تیم امسال پیشرفت بسیار خوبی داشت و به یک نقطه عطف داخلی بزرگ دست یافت و پایهای محکم برای سفر پیش رو گذاشت. Iron Man یک اولویت مهم برای Motive است و من به کاری که تاکنون انجام دادهایم افتخار میکنم.
در رابطه با Battlefield 2042، مدیر کل فرنچایز، بایرون بید گفت: «اکنون لازم است که از زمان حال به آینده روی آوریم و منابع شرکت را به سمت تجربیات جدید سوق دهیم». پس از پایان فصل هفتم، به پشتیبانی از بازی با چالشها، رویدادها، حالتهای جدید و البته نگهداری مداوم ادامه خواهند داد، اما از ارائه فصلهای رسمی دور میشوند.
اعلامیههای امروز پس از بسته شدن اخیر Ridgeline Games توسط EA صورت میگیرد. این استودیو مستقر در سیاتل در سال ۲۰۲۱ توسط یکی از خالقان Halo، مارکوس لتو، تاسیس شد که قرار بود قبل از ترک EA، یک تجربه تکنفره جدید Battlefield را کارگردانی کند.
از نزدیک شدن به گیرز ۶ تا کالاف دیوتی در خلیج فارس | ویجیلاگ پلاس
source
کلاس یوس