سریال لایو اکشن اسکوبی دو توسط نتفلیکس ساخته می‌شود

اسکوبی دو خانه جدیدی پیدا کرده و پس از آغاز خوب فصل دوم Velma، نتفلیکس تصمیم گرفته سریال لایو اکشن جدیدی از Scooby-Doo بسازد.

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، گرگ برلانتی (Greg Berlanti) قرارداد جدیدی با نتفلیکس برای ساخت سریال لایو اکشن اسکوبی دو امضا کرده است. سریال جدید به این شکل توصیف می‌شود که به روزرسانی لایو اکشن کارتون‌های کلاسیک است. در حال حاضر نمی‌دانیم که این سریال به فیلم‌های لایو اکشن Scooby-Doo ارتباط دارد یا نه. 


مطلب پیشنهادی:بهترین سریال‌های جنایی کره‌ای | همراهی با قاتلان کره در این ۲۱ سریالعناوینی هیجان‌انگیز برای طرفداران سبک جنایی!
بهترین سریال‌های جنایی کره‌ای | همراهی با قاتلان کره در این ۲۱ سریال

جاش آپلبام (Josh Appelbaum) و اسکات روزنبرگ (Scott Rosenberg) که روی سریال Cowboy Bebop و High Fidelity کار کرده‌اند، به عنوان نویسنده فیلم‌نامه سریال اسکوبی دو استخدام شده‌اند. کمپانی‌های Berlanti Productions، میدنایت رادیو و Warner Bros. TV در ساخت این سریال با یک دیگر همکاری می‌کنند. 

اسکوبی دو

اولین فیلم لایو اکشن Scooby-Doo در سال ۲۰۰۲ اکران شده بود که جیمز گان نویسنده و راجا گوسنل کارگردان آن بود. دنباله این فیلم Scooby-Doo 2: Monsters Unleashed نام داشت که در سال ۲۰۰۴ اکران شد. Scooby-Doo! The Mystery Begins و دنباله آن، Scooby-Doo! Curse of the Lake Monster، به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ اکران شدند. 

هنوز نمی‌دانیم که سریال لایو اکشن جدیدی از Scooby-Doo چه زمانی برای پخش آماده می‌شود و باید منتظر اطلاعات بیشتری در این زمینه باشیم.


مطلب پیشنهادی:بهترین سریال های معمایی | ۲۴ سریال برای کاراگاهان تیزبین + IMDBحل معما همراه با برترین جرم‌شناسان!
بهترین سریال های معمایی | ۲۴ سریال برای کاراگاهان تیزبین + IMDB


اطلاعات جدید Assassin’s Creed Hexe و تاخیر رزیدنت اویل ۹ | ویجی‌لاگ پلاس

سریال لایو اکشن اسکوبی دو توسط نتفلیکس ساخته می‌شود - ویجیاتو

source
کلاس یوس

توسط petese