سریال Fallout تاکنون ۶۵ میلیون بیننده داشته است

سریال فال اوت (Fallout) با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران آمازون پرایم مواجه شده است و ده‌ها میلیون نفر تاکنون آن را تماشا کرده‌اند. 

Fallout در حال حاضر دومین سریال محبوب و پربیننده آمازون محسوب می‌شود و طی ۱۶ روز گذشته توسط ۶۵ میلیون نفر تماشا شده است. تنها سریال The Lords of the Rings: The Rings of Power که در سال ۲۰۲۲ از آمازون پرایم پخش شد، تعداد بیننده‌های بیشتری از فال اوت داشته است. 


مطلب پیشنهادی:نگاهی به انیمیشن‌های سریالی مرد عنکبوتی (بر اساس امتیاز IMDB)نگاهی خواهیم داشت به کارتون‌های سریالی از شخصیت مرد عنکبوتی
نگاهی به انیمیشن‌های سریالی مرد عنکبوتی (بر اساس امتیاز IMDB)

بنابر گزارش ورایتی، فال اوت بیشترین بیننده ممکن را در بین افراد ۱۸ تا ۳۴ سال سن دارد و در کشورهایی مثل برزیل، فرانسه و بریتانیا نیز با استقبال خوبی روبه رو شده است. در واقع ۶۰٪ از کل بینندگان سریال Fallout خارج از آمریکا بوده که آمار بسیار خوبی محسوب می‌شود. البته باید به این نکته اشاره کنیم که بدون شک این ۶۵ میلیون نفر، تمامی قسمت‌های فال اوت را تماشا نکرده‌اند. 

سریال Fallout

هنوز به صورت دقیق نمی‌دانیم که آمازون چه معیارهای برای شمارش بیننده فیلم و سریال‌های خود دارد. برای مثال نتفلیکس هر کسی را که ۷۰٪ از یک قسمت از یک سریال را تماشا کند، به‌عنوان بیننده در نظر می‌گرفت. ظاهراً یوتیوب تعداد بیننده را با تماشای ۳۰ ثانیه (حتی برای یک ویدیو یک ساعته) شمارش می‌کند. در حال حاضر نمی‌دانیم که آمازون چگونه بینندگان خود را محاسبه می‌کند.

آمازون پس از موفقیت‌های فصل اول، چند روز پیش سریال فال اوت را برای فصل دوم تمدید کرد. در حال حاضر تاریخ پخش فصل دوم فال اوت مشخص نیست و احتمالا دو سالی باید برای آن صبر کنیم. 


مطلب پیشنهادی:10 تا از بزرگ‌ترین پیروزی‌های تاریخ انیمهپیروزی‌های حماسی در تاریخ انیمه!
10 تا از بزرگ‌ترین پیروزی‌های تاریخ انیمه


اطلاعات جدید Assassin’s Creed Hexe و تاخیر رزیدنت اویل ۹ | ویجی‌لاگ پلاس

سریال Fallout تاکنون ۶۵ میلیون بیننده داشته است - ویجیاتو

source
کلاس یوس

توسط petese