سئو سایت
ذهیب حسن بنیانگذار و شریک Lead Origin است. یک شرکت مشاوره مدرن با تمرکز بر تحول دیجیتال و هوش.

getty چه دهه‌ها یا یک روز در تجارت بوده باشید، یکی از سخت‌ترین چیزهایی که می‌توان در مورد فعالیت‌های خود پیش‌بینی کرد این است که چگونه به بهترین نحو به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید و با آنها تعامل داشته باشید. اگر نتوانید پیام خود را در زمان مناسب به افراد مناسب برسانید، بکرترین توسعه محصول و لجستیک بسیار کارآمد در جهان اهمیتی نخواهد داشت.
شما با تبلیغات، بیلبوردها، تبلیغات مجلات و دیگر اشکال سنتی تبلیغات آشنا هستید، اما چقدر در مورد بازاریابی دیجیتال می دانید؟ بسیاری از رهبران کسب و کار ممکن است به پاپ آپ ها یا تبلیغات بنری در وب سایت ها فکر کنند. برخی می‌دانند که حضور خوب در رسانه‌های اجتماعی یکی از جنبه‌های مهم بازاریابی دیجیتال است. اما در حالی که ممکن است برخی از تاکتیک‌های مورد استفاده در بازاریابی دیجیتال را بدانید، آیا می‌دانید چه چیزی تبلیغات دیجیتال را موثر می‌کند، به‌ویژه در مقایسه با انواع سنتی‌تر تبلیغات؟
مقرون به صرفه بودن
مالکان و مدیران اغلب بازاریابی را به عنوان یک هزینه در نظر می گیرند، و اشتباه نمی کنند – صرف نظر از اینکه از چه رسانه ای استفاده می کنید، اجرای تبلیغات هزینه دارد. اما بازاریابی سنتی مانع ورود به‌ویژه بالایی دارد. حتی بیلبوردهای تبلیغاتی در میانه ناکجاآباد و مکان های تجاری 3 صبح ارزان نیستند.
از سوی دیگر، در حالی که بودجه های بالا تشویق می شوند و فضای بیشتری را برای تعامل به شما می دهند، پلتفرم هایی مانند گوگل و فیس بوک حداقل مانعی برای ورود ندارند. اگر بخواهید می توانید یک کمپین 5 دلاری راه اندازی کنید. و این پلتفرم‌ها اغلب اعتبار هزینه تبلیغات را برای تبلیغ‌کنندگان جدید نیز ارائه می‌کنند.
MORE FROMFORBES ADVISORبهترین شرکتهای بیمه مسافرتیByAmy DaniseEditorبهترین برنامه های بیمه مسافرتی Covid-19ByAmy DaniseEditor دسترسی مخاطبان هدفمند بیشتر
هنگامی که یک آگهی را در یک روزنامه فیزیکی خریداری می کنید، مخاطبان شما به عنوان مشترکان آن روزنامه تعریف می شوند. وقتی در یک کانال تلویزیونی فرصت زمانی دریافت می کنید، مخاطبان شما افرادی هستند که آن کانال را برای آن برنامه در آن زمان خاص تماشا می کنند. در حالی که برخی از تقسیم‌بندی‌های جمعیتی را می‌توان بسته به رسانه ارزیابی کرد (به عنوان مثال، خوانندگان مجله گلف احتمالاً طرفداران گلف هستند)، در بسیاری از موارد، با کانال‌های سنتی‌تر، شما توانایی تنظیم کردن پیام خود را برای مخاطبان خاص ندارید. به عنوان مثال، افراد 18 ساله و 55 ساله به طور یکسان نیاز به خرید مواد غذایی دارند، اما آیا آنها به همان تبلیغات پاسخ می دهند؟
کانال های بازاریابی دیجیتال بدون هیچ هزینه اضافی به شما امکان می دهند افراد را بر اساس سن، جنسیت، سطح درآمد، موقعیت مکانی، عنوان شغل، علایق و موارد دیگر هدف قرار دهید. و اگر نمی‌دانید تقسیم‌بندی جمعیت‌شناختی برای کسب‌وکار شما اعمال می‌شود، ابزارهای تجزیه و تحلیل رایگان مرتبط با پلتفرم‌هایی مانند گوگل و فیس‌بوک ویژگی‌های دقیق افرادی را که صفحه شما را دنبال می‌کنند یا از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند به شما نشان می‌دهند.
آگاهی از برند
در استفاده از تبلیغات سنتی برای تبلیغ برند یا یک محصول یا خدمات جدید، امیدوار هستید که مخاطب هدف شما از نظر فیزیکی در موقعیتی باشد که متوجه تلاش‌های شما شود. چه به این معنی باشد که شخصی از آزادراه مناسب به محل کار خود می‌رود یا به بروشور موجود در غرفه شما توجه می‌کند، شما باید قویاً به افراد در مکان مناسب در زمان مناسب تکیه کنید. با این حال، اکثر مصرف کنندگان حداقل برخی از اوقات در روز به اینترنت متصل هستند.
از طریق رسانه های دیجیتال مارکتینگ، می توانید به طور بالقوه به مخاطبان خود هر زمان که گوشی هوشمند یا دسکتاپ خود را بررسی می کنند، دسترسی پیدا کنید. و اگر می خواهید محصول یا جنبه خاصی از برند شما به بخش مشخصی از مخاطبان شما برسد، توانایی انجام این کار را نیز دارید.
نسل سرب
یکی از بزرگترین مشکلات بازاریابی سنتی، پیگیری عملکرد شماست. خریداران رسانه ممکن است بتوانند به شما بگویند که دقیقا چند نفر تبلیغات شما را دیده اند، اما چگونه ثابت می کنید که تبلیغ به فروش تبدیل شده است؟
تبلیغات دیجیتال به شما امکان می دهد فرم های اطلاعات تماس را به تبلیغاتی که اجرا می کنید پیوست کنید. این کارکرد سه‌گانه دارد: اول، به شما می‌گوید که چه تعداد از افراد به روشی که شما می‌خواهید با آگهی درگیر شده‌اند. دوم، شما را قادر می سازد تا آنها را به لیست ایمیل و تلفن خود اضافه کنید. و سوم، این فرصت فوری به شما می دهد تا پیشتاز شوید. و این پاسخ فوری برای تبدیل سرنخ به فروش بسیار مهم است.
تعامل و حفظ مشتری
برای بارها یا رستوران‌ها، برقراری ارتباط با مشتریان آسان است – این یکی از وظایف اصلی کسب‌وکار آنهاست. اما چگونه یک کارخانه تقطیر با دسته کوچک با فردی که محصول خود را در فاصله 2000 مایلی خریده است در ارتباط باقی می ماند؟
فناوری به صاحبان مشاغل فرصت های بی پایانی برای تعامل با مشتریان خود می دهد، خواه از طریق مدیریت بررسی، پست های رسانه های اجتماعی یا خبرنامه های ایمیلی باشد. از طریق رسانه‌های دیجیتال، می‌توانید به بازخورد منفی مشتری در یک انجمن عمومی پاسخ دهید، که نه تنها به این معنی است که می‌توانید نگرانی‌های آن‌ها را برطرف کنید، بلکه هرکسی که بررسی را می‌خواند، پاسخ شما را نیز خواهد دید. و با تعامل با مشتریانی که تجربه مثبتی با شرکت شما داشته اند، می توانید جامعه ای وفادار در اطراف سازمان خود به صورت آنلاین ایجاد کنید.
با مشتریان خود در ارتباط باشید
بازاریابی سنتی هنوز برای رساندن پیام شما به مردم موثر است. اما اگر می خواهید واقعاً با مشتریان خود درگیر شوید و بدانید که آنها به چه پیام هایی پاسخ می دهند، هیچ چیز مؤثرتر از بازاریابی دیجیتال نیست.
شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Zohaib PatoliZohaib Patoli بنیانگذار LeadOrigin، یک آژانس بازاریابی دیجیتال و خلاق با رویکردی سفارشی، همه‌کاناله و داده محور است. مشخصات کامل اجرایی زهیب حسن پاتولی را اینجا بخوانید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط petese