افشاگر پرکار ویبو، Digital Chat Station اطلاعات جدیدی از سری پرو شیائومی فاش کرده است. بر اساس گفته‌های وی زوم پریسکوپ این بار قرار است به شیائومی 15 پرو برسد.شیائومی تاکنون زوم پریسکوپ را به قاتل پرچمداران خود محدود کرده بود؛ اما به نظر می‌رسد تصمیم گرفته آن را به سری پرو خود نیز اضافه کند. این فناوری تنها شگفتی گوشی‌های جدید شیائومی نیست؛ اگر گزارش‌ها درست باشند شیائومی 15 و 15 پرو به عنوان اولین دستگاه‌های این برند با تراشه انحصاری یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 در اواسط اکتبر وارد بازار می‌شوند.


بیشتر بخوانید:


فلش شیائومی 15 پرو خارج از محدوده ماژول دوربین است

همچنین اعلام شده که ماژول دوربین شیائومی 15 پرو مستطیلی شکل با گوشه‌هایی گرد سمت چپ این دستگاه را از آن خود کرده است. در این صورت ظاهری شبیه نسل قبلی خود یعنی شیائومی 14 پرو خواهد داشت با این تفاوت که فلش LED آن به خارج از جزیره دوربین منتقل شده تا جا برای زوم پریسکوپ باز شود.

این منبع ادعا کرده که هر سه دوربین این دستگاه 50 مگاپیکسلی هستند. جالب اینجاست که سنسور ISOCELL JN1 سامسونگ در محصولات جدیدی جایی ندارد، علیرغم این واقعیت که 14 Pro از آن برای هر دو دوربین اولتراواید و تله فوتو استفاده می‌کرد.

هرچند هنوز چیزی قطعی نشده اما شایعه ها حاکی از آن است شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک مجهز خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی شیائومی 15 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

source
کلاس یوس

توسط petese.ir