ایسوس قصد دارد به‌زودی کنسول دستی ROG Ally X را معرفی کند و حالا مشخصات آن فاش شده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

مشخصات ROG Ally X

ایسوس رسماً تاریخ 2 ژوئن را برای معرفی ROG Ally X تائید کرده است. این شرکت جزئیات زیادی درباره آن منتشر نکرده، اما یک افشاگر معتبر با نام MysteryLupin@ در X (توئیتر سابق) برخی مشخصات کلیدی و قیمت آن را فاش کرده است.

به گفته این افشاگر، کنسول دستی ROG Ally X قابلیت‌های اصلی مدل قبلی خود یعنی ROG Ally 2023 را حفظ خواهد کرد که شامل صفحه‌نمایش 7 اینچی Full HD (1920 x 1080) با نرخ نوسازی 120 هرتز می‌شود.

مشخصات کنسول دستی ROG Ally X

در داخل این کنسول از همان پردازنده AMD Ryzen Z1 Extreme استفاده شده و به نظر می‌رسد مهمترین ارتقاء آن مربوط به حافظه داخلی باشد. ROG Ally X دارای یک حافظه SSD با ظرفیت 1 ترابایت خواهد بود که دو برابر حافظه ذخیره‌سازی ROG Ally 2023 است.

همچنین شاهد تغییراتی در رنگ‌بندی آن خواهیم بود. در حالی‌که کنسول اصلی ROG Ally در رنگ سفید عرضه شد، انتظار می‌رود نسخه X در رنگ مشکی ارائه گردد. این رنگ جدید می‌تواند برای کاربرانی که به دنبال ظاهری زیباتر هستند مناسب باشد.

مشخصات کنسول دستی ROG Ally X

از طرفی، کنسول دستی ROG Ally X با قیمت 799 دلار عرضه خواهد شد که 100 دلار بیشتر از نسخه Extreme کنسول ROG Ally است. دلیل افزایش قیمت آن احتمالاً به‌خاطر ارتقاء حافظه داخلی و استفاده از باتری بزرگتر (با جزئیات فعلاً نامشخص) باشد.

اخیرا معاون ارشد ایسوس به بهبود چشمگیر دوام باتری Ally X اشاره کرده بود. اگر ارتقای ظرفیت باتری منجر به افزایش زمان پخش شود، می‌تواند افزایش قیمت Ally X را برای کاربران توجیه کند.

با نزدیک شدن به زمان رونمایی، انتظار می‌رود جزئیات بیشتری درباره این کنسول دستی منتشر شود.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir