شرکت Xreal از گجت واقعیت افزوده Xreal Beam Pro با دوربین سه‌بعدی رونمایی کرد. این گجت شباهت زیادی به گوشی هوشمند داردو در کنار عینک Xreal Air AR قابل استفاده است.

Xreal شرکتی است که عینک‌های معمولی با نمایشگرهای داخلی می‌سازد. این عینک‌ها هرچند پردازنده داخلی ندارند، اما از طریق یک گوشی هوشمند با USB-C (یا یک کامپیوتر) مدیریت می‌شوند. شما همچنین می‌توانید عینک‌های Beam را برای شارژ و مدیریت پخش ویدیوی بی‌سیم به پریز یرق وصل کنید.

Xreal Beam Pro

Xreal Beam Pro سیستم عامل nebulaOS را اجرا می‌کند که بر پایه اندروید 14 برای انجام کارهای AR ساخته شده است. نمایشگر آن یک پنل 6.5 اینچی LCD با نرخ نوسازی 90 هرتز و وضوح 1080x 2400 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 است. این گجت دارای یک کنترلر با سنسورهای حرکتی نیز هست که آن را به یک ماوس هوایی تبدیل می‌کند.

Xreal Beam Pro

از طرفی، دو دوربین 50 مگاپیکسلی با سنسورهای ISOCELL JN1 در پشت آن وجود دارد که در فاصله 50 میلی‌متری از هم قرار گرفته‌اند و با فاصله بین چشم‌های کاربر مطابقت دارند و از آن‌ها می‌توان برای ثبت عکس و فیلم‌های سه‌بعدی استفاده کرد. البته فیلم‌برداری سه‌بعدی کمی مشکل است، چراکه Xreal مجبور شده برای ارائه بهترین کیفیت فیلم، سنسورها را در سطح پیکسلی همگام‌سازی کند. همچنین، لرزشگیر الکترونیکی باید به طور اختصاصی برای استفاده استریوسکوپی تنظیم شود.

Xreal Beam Pro

Xreal Beam Pro از یک تراشه 4 نانومتری اسنپ‌دراگون (فعلاً نامشخص) و یک باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. مدل پایه آن دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی (قابل افزایش تا 1 ترابایت) است و یک گزینه 8/256 گیگابایتی نیز وجود دارد. هر دو نسخه از وای‌فای 6 (ax) و بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کنند.

Xreal Beam Pro

همچنین دو درگاه USB-C روی آن وجود دارد که یکی به عینک‌های Air، Air 2، Air 2 Pro یا Air 2 Ultra وصل می‌شود و دومی را می‌توان برای شارژ کردن Beam Pro تا 27 وات استفاده کرد.

Xreal Beam Pro

فروش Xreal Beam Pro از امروز آغاز شده و قیمت نسخه 6/128 گیگابایتی 1300 یوان (180 دلار / 165 یورو) و نسخه 8/256 گیگابایتی 1600 یوان (225 دلار) است. یک مدل 5G نیز قرار است در مهرماه با قیمت 2000 یوان (280 دلار) عرضه شود. Xreal همچنین یک نسخه تجاری با قیمت 3000 یوان عرضه خواهد کرد.



source
کلاس یوس

توسط petese.ir