استودیوی مستقل Worldwalker Games سازنده بازی تحسین‌شده Wildermyth از توقف فعالیت خود برای مدتی نامشخص خبر داد.

بازی Wildermyth اثری در سبک نقش‌آفرینی تاکتیکی است که ابتدا در سال ۲۰۱۹ میلادی به صورت Early Access و نسخه کامل آن دو سال بعد در ۲۰۲۱ میلادی منتشر شد. اثر مورد استقبال بالای منتقدان و منتقدان گرفت و توانست میانگین امتیاز ۸۷ را در سایت متاکریتیک کسب کند. همچنین در سایت استیم نزدیک به ۱۴ هزار و ۹۰۰ نقد مثبت برای این اثر ثبت شده است که ۹۵ درصد کل نقدهای آن را تشکیل می‌دهد.

اما چنین موفقیتی به معنای آینده روشن سازندگان آن یعنی استودیوی Worldwalker Games نیست، چرا که موسس استودیو با انتشار یک بیانیه از توقف فعلی فعالیت این استودیو خبر داده است.

یکی از موسسان و صاحبان این استودیو Nate Austin در بیانیه‌ای رسمی در توییتر اعلام کرد که کار این تیم با بازی Wildermyth تمام شده و حالا این استودیو به خواب موقت می‌رود. البته این به معنای توقف کامل پشتیبانی نیست و تیم سازنده همچنان به فیکس کردن باگ‌های بازی ادامه خواهد داد.

استودیوی Worldwalker Games همچنان وعده‌های قبلی خود را فراموش نکرده است و همچنان روی تکمیل اهداف زیر کار می‌کند:

  • انتشار برای پلتفرم‌های بیشتر (بازی در حال حاضر تنها برای پی‌سی در دسترس است)
  • انتشار موسیقی رسمی بازی و همچنین ضبط اجراهای زنده که یکی از اهداف کمپین کیک‌استارتر بازی بوده است
  • تکمیل ترجمه‌های فرانسوی و اسپانیایی بازی
  • ادامه فعالیت سرور دیسکورد، شبکه‌های اجتماعی، فروشگاه و ایمیل

این خاموشی موقت به معنای تعطیلی استودیو نیست، اما طبق گفته‌های «نیت آستین» به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها شاهد ساخت اثر جدیدی توسط آنها باشیم.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir