سونی در ماه فوریه اعلام کرده بود که احتمال عرضه هدست PS VR2 برای پی‌سی وجود دارد. اما هنوز هیچ جزئیاتی از این تصمیم و چگونگی آن اعلام نکرده است. در عین حال، «برد لینچ» اطلاعاتی از یک وبسایت کره‌ای به دست آورده که نشان می‌دهند این موضوع جدیت یافته است.

در وبسایت «آژانس ملی تحقیقات رادیویی» کره جنوبی، صفحه‌ای برای آداپتور پی‌سی هدست PS VR2 پیدا شده که نشان می‌دهد احتمالا به زودی شاهد رونمایی از آن هستیم. گواهینامه این آداپتور در اواخر ماه مارس صادر شده که نشان می‌دهد با رونمایی از آن فاصله‌ای نداریم.

اگرچه احتمال می‌رفت این وسیله در جریان رویداد State of Play ماه می 2024 رونمایی شود، تنها شاهد نمایش چند بازی PS VR2 بودیم. بنابراین باید منتظر بمانیم تا در آینده سونی آن را رونمایی کند.

ما خوشحالیم که اعلام کنیم در حال حاضر قابلیت دسترسی بازی‌کنندگان PS VR2 به بازی‌های بیشتر در پی‌سی را بررسی می‌کنیم. تا آن‌ها بتوانند تعداد بیشتری بازی علاوه بر آن‌هایی که برای PS VR2 در کنسول PS5 در دسترس قرار می‌گیرند را تجربه کنند.

نسل دوم هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن در فوریه 2023 با قیمت 550 دلاری عرضه شد. گزارش‌ها حاکی از فروش نسبتا ضعیف این هدست در بازار حداقل در روزهای اولیه هستند. با این حال سونی در ماه‌های پس از عرضه، از میزان فروش این هدست واقعیت مجازی اعلام رضایت کرد.

این شرکت برنامه دارد علاوه بر انتشار بازی‌های متنوع با پشتیبانی از PS VR2، این هدست را در اختیار کاربران پی‌سی نیز قرار دهد. عرضه‌ی این هدست برای کاربران پی‌سی همراستا با سیاست جدید سونی در انتشار بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن برای کامپیوتر است. اتفاقی که فروش بیشتر را به همراه داشته و نشان داده که بازار پی‌سی از عناوین پلی‌استیشن استقبال می‌کند.

تازه‌ترین عنوان پلی‌استیشن که برای پی‌سی عرضه شده بازی Ghost of Tsushima است که مشکلات نصب و اجرای نسخه پی‌سی آن را اینجا می‌توانید بخوانید. 



source
کلاس یوس

توسط petese.ir