در شوکیس State of Play اخیر سونی، اعلامیه‌های غافلگیرکننده زیادی وجود داشت، از جمله معرفی Dynasty Warriors: Origins توسط استودیو Omega Force. بر اساس تریلر گیم‌پلی، پس از دنیای باز Dynasty Warriors 9، قسمت جدید بار دیگر به گیم‌پلی سنتی هک اند اسلش این سری باز خواهد گشت.

توموهیکو شو، تهیه کننده و رئیس استودیو، این موضوع را در پست جدید وبلاگ پلی استیشن تایید کرد و در عین حال قول داد «بزرگ‌ترین ارتشی که تا به حال در این سری دیده شده» وجود خواهد داشت.

تیم سازنده از مشخصات دستگاه پلی استیشن ۵ بیشترین استفاده را می‌کند (اگرچه نسخه‌های PC و Xbox Series X/S نیز تایید شده‌اند) که به معنای «ارتش‌های عظیم تا جایی که چشم کار می‌کند» است.

Dynasty Warriors: Origins

اگرچه می‌توانید مانند عناوین قبلی ۱ نفر در مقابل ۱۰۰۰ نفر پیش بروید، اما هماهنگی با متحدان نیز امری ضروری است. توموهیکو شو همچنین تایید کرد که «قهرمان بی نام» که به عنوان شخصیت اصلی داستان ایفا می‌کند، اولین قهرمان اصلی این فرنچایز خواهد بود.

او دوران پر هرج و مرج سه پادشاهی را پشت سر می‌گذارد و اثری از خود به جا می‌گذارد (البته منتظر ژنرال‌ها و سربازان معروف نیز باشید). بازیکن در این نسخه می‌تواند نیروهای خود را در نبرد رهبری کرده و سوار بر اسب به دشمن حمله کنند.

Dynasty Warriors: Origins در سال ۲۰۲۵ منتشر می‌شود و استودیو Omega Force جزئیات بیشتری را در «ماه‌های آینده» درباره قهرمان جدید ارائه خواهد داد.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir