پشتیبانی رسمی از ماد برای Baldur’s Gate 3 به عنوان بخشی از آپدیت اصلی بعدی بازی در ماه سپتامبر اضافه خواهد شد.

استودیو Larian گفت که قصد دارد ویژگی جدید را در دو مرحله آزمایشی تنظیم کند. از امروز، یک دوره آلفای محدود شاهد «همکاری نزدیک با تیم کوچکی از سازندگان ماد از جامعه بازیکنان» برای توسعه بیشتر ابزارهای مادینگ است.

سپس یک دوره بتای محدود که هر کسی می‌تواند در آن ثبت‌نام کند، اما حدود ۱۰۰۰ بازیکن دعوت می‌شود، در ماه جولای برگزار خواهد شد. این به شرکت کنندگان اجازه می‌دهد تا حالت‌های ایجاد شده در مرحله آلفا را آزمایش کنند.

پشتیبانی از مادینگ ابتدا روی رایانه شخصی منتشر خواهد شد. لاریان در یک پرسش متداول گفت:

ما انتظار داریم مدت کوتاهی پس از آن، پشتیبانی را برای جامعه گسترده‌تر و پلتفرم‌های مختلف از جمله بازیکنان مک و همچنین کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس ارائه کنیم.

Baldur’s Gate 3

علاوه بر ابزارهای مادینگ، به‌روزرسانی بزرگ بعدی بازی Baldur’s Gate 3 «پایان‌های شرور بهبود یافته برای نتیجه‌گیری حتی تیره‌تر به شوم‌ترین بازی‌ها» را معرفی می‌کند، به‌علاوه «یک سری اصلاحات، بهبود QoL و موارد دیگر».

Larian که به تازگی هفتمین استودیوی خود را در ورشو لهستان افتتاح کرده، در حال حاضر بر روی دو پروژه جدید بر اساس آی‌پی‌های اوریجینال خود کار می‌کند.

در ماه مارس، Swen Vinke، رئیس لاریان گفت که استودیو از دنیای Dungeons & Dragons فاصله می‌گیرد تا قدرت خود را در چیز دیگری امتحان کند.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir