شرکتکورنینگ شیشه گوریلا گلس 7i را برای میان‌رده‌ها معرفی کرد. این شرکت چهار سال پیش نسل هفتم گوریلا گلس را با نام تجاری گوریلا گلس ویکتوس رونمایی کرد که هدف آن بیشتر دستگاه‌های رده‌بالا بود. حالا کورنینگ شیشه جدیدی برای دستگاه‌های میان‌رده ارائه کرده است.

شیشه گوریلا گلس 7i

این شیشه برای گوشی‌های میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه‌تر طراحی شده و اینکه چرا از “7i” استفاده شده در حالی‌که نسخه 7 وجود ندارد؟ کورنینگ گفته این یک شیشه نسل هفتمی است (مانند ویکتوس) و آن‌ها می‌خواستند که نام آن انعکاس‌دهنده این نسل باشد. حرف “i” نیز به معنای نوآوری برای دستگاه‌های میان‌رده است.

این شرکت ادعا کرده که شیشه گوریلا گلس 7i می‌تواند سقوط از ارتفاع یک متری (3.3 فوت) روی سطوح ناهموار مثل آسفالت را تحمل کند. همچنین 7i در برابر خراش، دو برابر بیشتر از رقبای خود مقاوم‌تر است. این شیشه طوری طراحی شده که برای طیف وسیعی از گوشی‌ها با قیمت‌های مختلف مناسب باشد. این شیشه همچنین روی پایداری تمرکز دارد تا برای تولید انبوه مشکلی نداشته باشد.

گوریلا گلس 7i

اینکه معرفی 7i چه ضرورتی داشت؟ باید بگوییم که در حال حاضر دستگاه‌های زیادی وجود دارند که هنوز از گوریلا گلس 5 استفاده می‌کنند، مثل ناتینگ فون (2a) و پوکو F6 پرو. گوریلا گلس 5 در سال 2016 معرفی شد و 8 سال از عمر آن می‌گذرد. حتی گوشی‌هایی وجود دارند که از گوریلا گلس 3 استفاده می‌کنند (مثل پیکسل 8a) که در سال 2013 معرفی شد.

کورنینگ و شرکایش به یک پیشنهاد مدرن‌تر نیاز داشتند که بتواند با بودجه‌های متوسط‌ سازگار باشد و در عین‌حال با ترند اخیر برای استفاده از نمایشگرهای باکیفیت در مدل‌های میان‌رده مطابقت داشته باشد. آن‌ها همچنین بزرگ‌تر شده‌اند، بسیار بزرگ‌تر از سایز متوسط ​​نمایشگرها در سال 2016، زمانی که گوریلا گلس 5 معرفی شد، بنابراین به چیزی بین گوریلا گلس 5 و ویکتوس نیاز بود.

کورنینگ اعلام کرده که اوپو اولین شرکتی خواهد بود که از یک گوشی با شیشه گوریلا گلس 7i رونمایی خواهد کرد. جزئیات بیشتر درباره آن به زودی توسط خود اوپو ارائه خواهد شد. 7i علاوه بر گوشی‌ها، برای ساعت‌های هوشمند و سایر دستگاه‌هایی که نیاز به شیشه‌ مقاوم در برابر خراش و سقوط دارند، مناسب خواهد بود.




source
کلاس یوس

توسط petese.ir