شفقنا زندگی – همانطور که در پست وبلاگ قبلی ما اشاره شد، ما بسیار طرفدار میمون هستیم. ما می توانیم از آنها و دیگر دوستانمان در قلمرو حیوانات چیزهای زیادی یاد بگیریم. ما همچنین از طرفداران بزرگ باغ وحش هستیم زیرا آنها شگفت انگیز هستند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا زندگی آنها نقش مهمی در تضمین سلامت و رفاه حیوانات در اسارت دارند. آنها غذای مناسب و مغذی را فراهم می کنند، حیوانات را از نظر ذهنی تحریک می کنند و با کودکان نوپا بدون نظارتی که مشتاق به اشتراک گذاری Dippin’ Dots با والابی ها هستند، به خوبی برخورد می کنند.

نگهبانان باغ وحش معمولاً دارای مدرک دانشگاهی و سالها تجربه از طریق داوطلبی و کارآموزی هستند. آنها از نظر جسمی قوی، مراقب، سخت کوش و صبور هستند و ارتباطات و طرفداران بسیار خوبی برای حیوانات هستند. مهمتر از همه، آنها برای حیوانات تحت سرپرستی خود اشتیاق دائمی دارند.

با توجه به نیازهای شغل، اهمیت کار، و تحصیلات و تجربه لازم، نگهبانان باغ وحش باید مقداری درآمد واقعی داشته باشند، درست است؟ خوب، متوسط ​​حقوق اولیه حدود ۳۸۰۰۰ دلار در سال است. طبق گفته مرکز تحقیقات پیو، نگهبانان با تجربه باغ وحش حدود ۵۱۰۰۰ دلار در سال درآمد دارند، مبلغی که به درآمد طبقه متوسط ​​نزدیک است (اما واجد شرایط نیست).

متن کامل خبر را در اینجا بخوانید.

 

source
کلاس یوس

توسط petese.ir