Amazon Games عنوان جدید خود در سری نیو ورلد را با نام New World Aeternum معرفی کرد که در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

این بازی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری S|X و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در زیر می توانید تریلر رونمایی را تماشا کنید:

بیانیه مطبوعاتی نشان می‌دهد که بازی New World Aeternum در دو نسخه عرضه خواهد شد: نسخه استاندارد با قیمت ۶۰ دلار و نسخه Deluxe با قیمت ۸۰ دلار.

در توضیحات رسمی آمده است: «یک اکشن نقش‌آفرینی جهان باز را در جزیره ماورا طبیعی Aeternum تجربه کنید. به عنوان یک کاوشگر که کشتی غرق شده آن در جزیره اسرارآمیز به ساحل می‌نشیند، سرنوشت خود را در یک ماجراجویی پر از خطر و فرصت رقم بزنید.

New World اصلی که توسط آمازون گیمز توسعه داده شد، ابتدا در سال ۲۰۲۱ برای رایانه‌های شخصی عرضه شد و هنوز برای کنسول‌ها منتشر نشده است.

یک MMORPG که در یک نسخه خیالی از آمریکای دهه ۱۶۰۰ می‌گذشت، New World در ابتدا با سروصدا وارد بازار شد و بلافاصله پس از لانچ نزدیک به یک میلیون بازیکن همزمان داشت. از آن زمان اوضاع آرام‌تر شده است، و تعداد بازیکنان در چند سال گذشته دو رقمی شده است.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir