شرکت ناتینگ رسماً اعلام کرده است که گوشی جذاب ناتینگ فون ۳ با تمرکز بر هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

به تازگی کارل پای (Carl Pei) از شرکت ناتینگ در ویدیویی که از طریق شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده است، درباره فناوری مشهور این روزها یعنی هوش مصنوعی صحبت کرده است. این شرکت مانند هر کمپانی دیگری در حال کار روی قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای دستگاه‌های خود مانند ناتینگ فون ۳ است و اکنون ایده‌های خود در ارتباط با این فناوری را به اشتراک گذاشته است.

باتوجه به گفته‌های کارل پای، شرکت ناتینگ دو ایده اصلی درباره استفاده از هوش مصنوعی در محصولات خود دارد. نخستین ایده به ظاهر هوم اسکرین مربوط می‌شود؛ به گونه‌ای که طراحی جدید آن، اطلاعاتی که شاید به آن‌ها نیاز داشته باشید را در یک مکان جمع‌آوری می‌کند. این اطلاعات ممکن است شامل کد QR، یادآور و موارد دیگر باشند. به ادعای شرکت ناتینگ، هوم اسکرین بصورت پویا و آگاه طراحی شده است.

دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی ایده دیگر این شرکت محسوب می‌شود که به عنوان یک ابزار چندوجهی، شخصی‌سازی شده و دوستانه توصیف شده است. آن‌طور که پیداست این دستیار دارای دو چشم متحرک در بخش هوم اسکرین خواهد بود که به ادعای ناتینگ ممکن است در آینده با نورپردازی Glyph و لاک اسکرین نیز ادغام شود.

البته ایده‌های گفته‌شده در مراحل اولیه هستند و ممکن است تا زمان عرضه گوشی ناتینگ فون ۳ شاهد معرفی قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی این شرکت نباشیم. شرکت ناتینگ همچنین با ارسال ایمیلی به وب‌سایت ۹to5Google تائید کرده است که گوشی بعدی آن‌ها تا سال ۲۰۲۵ عرضه نخواهد شد؛ بدین ترتیب یک وقفه طولانی‌تر از حد انتظار بین معرفی دو گوشی ناتینگ فون ۲ و ۳ ایجاد خواهد شد.

ناگفته نماند که ناتینگ فون ۲ تنها یک سال پس از گوشی ناتینگ فون ۱ معرفی شد. این شرکت در ادامه اعلام کرده است:

ناتینگ فون ۳ در سال میلادی آینده معرفی خواهد شد؛ این گوشی تجربیات کاربران در ارتباط با هوش مصنوعی را متحول می‌کند و دارای پیشرفت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خواهد بود.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir