شایعات بسیار زیادی درباره ساخت پورت پیسی بازی بلادبورن (Bloodborne) وجود دارد و حتی هیدتاکا میازاکی، رئیس استودیوی From Software، نیز چشم انتظار آن است.
این بازی به کارگردانی میازاکی و توسط سونی به صورت انحصاری برای PS4 در سال ۲۰۱۵ منتشر شده بود. خیلی از طرفداران خواهان بازسازی بلادبورن یا انتشار پورت آن برای پلتفرمهای جدیدتر هستند. هیدتاکا میازاکی، رئیس استودیوی From Software، نیز ابراز امیدواری کرده که تعداد بیشتری از بازیکنان بتوانند از بازی Bloodborne لذت ببرند.
میازاکی با PC Gamer مصاحبهای داشته و به سوالی درباره امکان پورت Bloodborne برای PC پاسخ داد. او با اشاره به یاسوهیرو کیتائو، تهیهکننده From Software، و بابی سیمپسون، مترجم مصاحبه، گفت:
میدانم که این بچهها خواهان پورت Bloodborne برای PC هستند. اگر بگویم که من هم میخواهم، دردسر خواهم داشت. اما این چیزی نیست که مخالفش باشم.
میازاکی بهعنوان یکی از سازندگان Bloodborne، دوست دارد تعداد بازیکنان بیشتری بتوانند از ساخته او لذت ببرند. مخصوصا حالا که بلادبورن کمی قدیمی شده، این بازیساز افسانهای مهیا شدن فرصتی دوباره برای بازیکنان جدید را بسیار خوب میداند و باور دارد که اینگونه میتوان این اثر کلاسیک را زنده نگه داشت.
در حال حاضر تنها اطلاع داریم که استودیو فرام سافتور روی بسته الحاقی Shadow of the Erdtree برای Elden Ring کار میکند که به زودی در دسترس قرار میگیرد. این استودیو بدون شک چند پروژه معرفی نشده در دست ساخت دارد که ممکن است یکی از آنها، Bloodborne 2 باشد. لازم به ذکر است که آیپی بلادبورن متعلق به سونی بوده و هر تصمیم برای آینده این بازی باید توسط این شرکت اتخاذ شود.
source
کلاس یوس