اینستاگرام روز گذشته قابلیت لایو کلوزفرند را ارائه کرد. این قابلیت امکان پخش زنده برای مخاطبان کوچک‌تر و خصوصی‌تر را فراهم می‌کند.

از امروز، کاربران اینستاگرام می‌توانند لایوهای خود را فقط برای لیست منتحبی از دوستان نزدیک‌شان پخش کنند. حداکثر سه اکانت می‌توانند به لایو کلوزفرند بپیوندند تا با کاربر اصلی مشارکت کنند. این قابلیت برای همه کاربران در سطح جهانی عرضه می‌شود.

تاکنون، اگر اکانت شما عمومی بود همه افراد می‌توانستند لایوها را تماشا کنند؛ اما اگر اکانت شما خصوصی بود همه فالوورهایتان می‌توانستند آن‌ها را تماشا نمایند. قابلیت لایو اینستاگرام یک ویژگی محبوب برای اینفلوئنسرها و افراد مشهور است تا با فالوورها یا طرفداران خود گفتگو کنند یا فیلم‌های زنده کنسرت‌ها را پخش کنند، مخصوصا محتواهایی که برای مخاطبان عمومی طراحی شده‌اند.

حالا قابلیت لایو کلوزفرند اینستاگرام تقریبا به یک تماس بزرگ FaceTime نزدیک‌تر است تا یک لایو عمومی. به این ترتیب، کاربر می‌تواند محتوای اینفلوئنسر را بدون قضاوت مخاطبان خاص به اشتراک بگذارد، یا میزبان یک جلسه مطالعه با تعداد کمی از دوستان خود باشد.

اینستاگرام بر حالت‌های خصوصی استفاده از پلتفرم خود تاکید دارد و توجه ویژه‌ای به قابلیت‌هایی مانند پیام‌ دایرکت می‌کند. چند ماه پیش، کاربران این امکان را پیدا کردند که پست‌ها را فقط برای دوستان نزدیک خود قابل مشاهده کنند.

اخیرا هم اینستاگرام قابلیت میوت کردن تعاملات همه افراد به جز دوستان نزدیک را اضافه کرد. این قابلیت برای محدود کردن آزار و اذیت برای خالقان محتوا ارائه شد، اما از آن زمان تاکنون میزان استفاده از آن افزایش یافته است و برای هر کسی که می‌خواهد تجربه‌ کوچک‌تری در اینستاگرام داشته باشد قابل استفاده است.




source
کلاس یوس

توسط petese.ir