پنجشنبه‌ی گذشته (۳۰ خرداد) گروه مهندسین تخت جمشید (TEG) طی یک نشست خبری به صورت رسمی از همکاری با برند MSI خبر داد. در این رویداد که در هتل اسپناس برگزار شد مسؤلین گروه تخت جمشید با همراهی یکی از مدیران ارشد MSI راجع به این همکاری صحبت کردند.

«علی هادی» (مدیر عامل تخت جمشید) در این رویداد اعلام کرد که برند MSI در تلاش است به کمک گروه مهندسین تخت جمشید به عنوان گارانتی ارائه دهنده و توزیع‌کننده‌‌ی بازار ایران، سهم بازار خود را که در ایران تا حدی کاهش پیدا کرده بود، به حد قابل قبولی افزایش دهد.

کاربران از این پس می‌توانند انواع لوازم جانبی و محصولات MSI شامل انواع ماوس و کیبورد، کیس‌های گیمینگ، پاور، خنک کننده و سایر قطعات گیمینگ را با گارانتی گروه مهندسین تخت جمشید (TEG) در ایران تهیه کنند. برند MSI در تلاش است با در نظر گرفتن تکنولوژی‌های روز در در محصولات گیمینگ خود، در کنار کیفیت و قیمت مناسب جایگاه خود را در بازار ایران بیش از پیش تثبیت نماید.

علی هادی در ادامه اعلام کرد که محصولات MSI با برچسب گروه مهندسین تخت جمشید شامل ۱۸ ماه «گارانتی تعویض» خواهند بود. این موضوع بدین معنی است که محصولات MSI تحت گارانتی گروه مهندسین تخت جمشید، در صورت قرار گرفتن در شرایط گارانتی با محصول نو تعویض می‌شوند.

در ادامه رویداد نیز «آرمن پتروسیان» (از مدیران دفتر MSI‌ ایران) توضیحات کاملی از طیف جدید محصولات گیمینگ این برند به حاضرین مراسم ارائه کردند. از جمله محصولات جدید و قابل توجه جدید می‌توان به  کیبورد پرچمدار Vigor GK71 Sonic با سوئیچ‌های آبی سونیک، ماوس‌های گیمینگ سری GM با طراحی ارگونومیک و کیس گیمینگ Project Zero اشاره کرده.

علاوه‌بر‌این در جریان این رویداد نیز تعداد از جدیدترین لوازم جانبی گیمینگ مثل انواع ماوس، کیبورد، ماوس‌پد و حتی کنترلر بازی MSI رونمایی شد که برای تست حاضرین در دسترس قرار گرفته بود. این محصولات جدید در سریع‌ترین زمان ممکن با گارانتی گروه مهندسین تخت جمشید در بازار ایران در دسترس خواهند بود.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir