نینتندو فاش نمی‌کند که چه استودیویی در حال توسعه نسخه جدید Mario & Luigi است، اما ادعا می‌کند که برخی از توسعه‌دهندگان اصلی این سری درگیر ساخت هستند.

Mario & Luigi: Brothership جدیدترین نسخه سری ماریو و لوییجی در عرض تقریبا ۹ سال گذشته است. یکی از بزرگترین سؤالات طرفداران این است که چه کسی بازی را توسعه می‌دهد، زیرا توسعه دهنده اصلی سری Alpha Dream در سال ۲۰۱۹ ورشکست شد.

یکی از نمایندگان نینتندو در مورد اینکه چه کسی این بازی را می‌سازد، روز شنبه به Game File گفت:

برخی از توسعه‌دهندگان اصلی که روی این فرنچایز کار می‌کردند، در توسعه Mario & Luigi: Brothership نقش دارند. برای اطلاعات بیشتر در مورد توسعه دهندگان، لطفا منتظر تیتراژ نهایی بازی در زمان انتشار باشید.

این ادعا که کارکنان اصلی روی Brothership کار می‌کنند، هیچ اشاره قابل توجهی به اینکه چه کسی در عمل سازنده است، ندارد زیرا برخی از توسعه‌دهندگان کلیدی AlphaDream در حال حاضر در نینتندو کار می‌کنند.

Mario & Luigi

به عنوان مثال، هیرویوکی کوبوتا، مدیر توسعه سابق AlphaDream، پس از بسته شدن کارفرمای سابق خود، به Monolith Soft متعلق به نینتندو پیوست. کارگردان و تهیه کننده سری، یوشیهیکو ماکاوا اخیرا بر بازسازی Mario RPG بر روی نینتندو سوییچ نظارت داشت و آکیرا اوتانی، تهیه کننده نیز در نینتندو باقی مانده است.

نینتندو به طور غیرعادی در مورد توسعه دهندگانی که با آن‌ها همکاری کرده، مخفیانه عمل می‌کند و اغلب از تایید هویت سازندگان بازی تا پس از انتشار خودداری می‌کند.

پیش از این، نینتندو اعلام نکرد که صداپیشه جدید ماریو چه کسی است تا زمانی که در نسخه‌های اولیه Super Mario Wonder، نام او را در تیتراژ کشف شد. پس از آن، به طور مشابه در مورد سازنده Super Mario RPG سوییچ مخفیانه عمل کرد تا اینکه هویت آن‌ها در صفحه فروشگاه کشف شد.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir