«هیدتاکا میازاکی» کارگردان بازی الدن رینگ در مصاحبه‌ای تازه اعلام کرد به همکاری با نویسنده‌های بیشتر برای داستان و خلق دنیاهای جدید علاقه‌مند است.

بازی Elden Ring را بدون شک می‌توان یکی از بهترین بازی‌های تاریخ نامید. جدیدترین اثر استودیوی ژاپنی From Software که در سال ۲۰۲۲ میلادی منتشر شد، جایزه بهترین بازی سال در مراسم The Game Awards 2024 را دریافت کرد و موفق به تصاحب اکثر جوایز بهترین بازی در آن سال شد. این اثر همچنین تا به حال بیش از ۲۵ میلیون نسخه فروخته است. اخیرا هم شاهد عرضه بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بودیم که رکورد بالاترین میانگین نمرات در سایت متاکریتیک برای یک بسته الحاقی را رقم زد.

کارگردان این بازی و مدیر استودیوی فرام سافتور یعنی «هیدتاکا میازاکی»‌ به بهانه عرضه این محتوای جدید، مصاحبه‌ای با سایت گیم اسپات داشته است. او در صحبت‌های خود گفت در صورت امکان به همکاری با نویسنده‌های بیشتر تمایل دارد. میازاکی عنوان نتیجه همکاری با «جورج آر. آر. مارتین» نویسنده کتاب‌های «نغمه آتش و یخ» از جمله «بازی تاج و تخت» در نگارش داستان و خلق دنیا و شخصیت‌ها، نتیجه درخشانی به همراه داشته است. بخشی از صحبت‌های میازاکی را می‌توانید در ادامه بخوانید:

یکی از بزرگ‌ترین ارزش‌های افزوده شده به الدن رینگ، صد البته همکاری جورج آر. آر. مارتین در خلق داستان و اسطوره‌ها بوده و یکی از نقاط خاصی است که دیگر بازی‌های فرام سافتور ندارند.

وقتی تیم قادر به بازگشایی لور و اسطوره‌شناسی خلق شده توسط او بود، تبدیل به انگیزه‌ای بزرگ برای ما شد و این چیزی است که در سمت تولید خیلی تجربه نمی‌کنیم. بنابراین در روند دنیاسازی و بسترسازی و همچنین، تلاش برای رمزگشایی، تجسم و ترسیم آن به چیزی که بازیکن روی تصویر می‌بیند جذابیت زیادی وجود داشت.

بنابراین اگر شانس داشته باشیم تا با یک خالق (یا نویسنده) دیگر کار کنیم، فکر می‌کنم قطعا نسبت به بررسی آن تمایل داشته باشیم، چون چنین تجربه‌ای هم از بعد ساخت و هم چیزی که بازیکن‌ها تجربه کردند، بسیار خاص بود.

قبلا شاهد بودیم که ناشر الدن رینگ یعنی شرکت «بندای نامکو» نسبت با همکاری با «برندن سندرسون» نویسنده مطرح سبک فانتری و خالق سری کتاب Mistborn علاقه نشان داد و حتی خود سندرسون هم ایده‌ای برای خلق یک اثر در زیرسبک سولزبورن داشت.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir