طبق اعلام شبکه HBO شورانر و یکی از کارگردان‌های سریال هری پاتر به صورت رسمی مشخص شدند.

شبکه HBO به طور رسمی نام دو عضو جدید تیم تولید اقتباس تلویزیونی مورد انتظار از سری کتاب «هری پاتر» را مشخص کرد. نفر اول «فرانسسکا گاردینر» شورانر و نویسنده این سریال خواهد بود و «مارک مایلود» وظیفه کارگردانی چند قسمت از آن را به عهده خواهد داشت. هر دو نفر قبلا جزو اعضای کلیدی ساخت سریال تحسین‌شده Succession بودند که طی سال‌های اخیر، جوایز متعددی در مراسم‌های معتبر از جمله امی و گلدن گلوب کسب کرد.

گاردینر یکی از اعضای تیم تهیه‌کنندگی آن سریال بود. او همچنین سابقه کار روی سریال‌های شاخصی چون His Dark Materials و Killing Eve را دارد. مایلود علاوه بر نقش کارگردانی و نویسندگی در Succession به عنوان کارگردان در سریال Game of Thrones هم حضور داشته و قرار است در فصل دوم سریال The Last of Us هم این نقش را تکرار کند.

ساخت اقتباس تلویزیونی از سری کتاب هری پاتر از سال ۲۰۲۱ میلادی آغاز شده بود. شرکت وارنر ابتدا قصد داشت این سریال را روی سرویس استریم Max پخش کند، اما پس از تلفیق این شرکت با دیسکاوری تصمیم به نمایش همزمان آن روی شبکه HBO و سرویس استریم مکس گرفته شد.

این سریال اقتباسی وفادارانه از سری کتاب موفق و تحسین‌شده Harry Potter نوشته «جی. کی. رولینگ» خواهد بود و نسل جدیدی از بازیگران برای شخصیت‌های مختلف آن در نظر گرفته شده است. این سریال هنوز تاریخ پخش مشخصی ندارد، اما «دیوید زاسلاو» مدیر عامل Warner Bros. Discovery قبلا اعلام کرد سال ۲۰۲۶ را به عنوان زمان نهایی در نظر دارند.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir