شیر ظرفشویی
سینک های ایستگاه کاری یکی از روندهای محصولات آشپزخانه سالم هستند که برای سال 2024 پیش بینی شده است
BLANCO / Wellness by Design (Simon & Schuster)، (ج) طراحان J. GoldInterior همیشه محصولات سالم را برای بهبود خانه مشخص می کنند. آنها پیش بینی می کنند که در سال جدید چه چیزی محبوب ترین باشد؟ این پنج نفر که از جنوب کالیفرنیا تا کارائیب کار می‌کنند، پیش‌بینی‌های خود را در اینجا بر اساس شیوه‌های پرمشغله خود به اشتراک می‌گذارند.
من هفته گذشته با هر یک از آنها از طریق ایمیل مصاحبه کردم. پاسخ آنها را در مورد بازسازی آشپزخانه در زیر بررسی کنید. یک قطعه همراه در حمام وجود خواهد داشت که شنبه منتشر می شود.
تیفانی کسیدی مستقر در سنت توماس می گوید: «ما خانه های اجاره ای برای تعطیلات زیادی را اینجا در جزایر ویرجین طراحی می کنیم. این واقعیت که اجاق‌ها به راحتی تمیز می‌شوند یک امتیاز است، همچنین ایمن‌تر هستند زیرا احتمال سوختگی و آتش‌سوزی‌های تصادفی را کاهش می‌دهند، بدون اینکه به انتشار گازهای گلخانه‌ای ناشی از سوخت‌های فسیلی قابل احتراق اشاره کنیم.
Lauren Schulte در شهر بزرگ منطقه بوفالو در شمال توناواندا شاهد اجاق‌های کاملاً یکپارچه به عنوان یک روند سال 2024 است. اجاق‌های القایی تقریباً نامرئی هستند، اما مزایای مشخصی فراتر از سبک شیک، ایمنی و عملکرد پخت و پز خود دارند. “آنها زمان تمیز کردن را تا حد امکان ساده می کنند!”
Cassidy همچنین پیش‌بینی می‌کند که اجاق‌هایی با ویژگی‌های سرخ کردن هوا و بخارپز همچنان گزینه‌های محبوب لوازم خانگی باشند. «دسترسی به روش‌های سریع و آسان آشپزی سالم، غذا خوردن را سرگرم‌کننده‌تر می‌کند!» طراح یادداشت می کند
بیشتر برای شما اتاق مطالعه چیست و چرا خانه شما باید اتاق مطالعه داشته باشد؟ رابین بوریل در دالاس بزرگتر. شهر منطقه ورث کلر، تگزاس نیز در مورد کوره های بخار خوش بین است. هرچه افراد بیشتری در مورد این فناوری یاد بگیرند و بر ترس اولیه خود غلبه کنند، به سرعت در مورد تطبیق پذیری آن یاد خواهند گرفت. نه تنها گرم کردن مجدد غذاها بسیار بهتر از مایکروویو است، بلکه پخت و پز در اجاق بخار فوق العاده است!
سامر جنسن در شهرستان اورنج جنوبی، لاگونا بیچ کالیفرنیا نیز شاهد سال 2024 با روند اجاق های بخار است و این دستگاه همه کاره را اولین انتخاب خود می داند. “با توانایی پخت و پز با آب، کالری دریافتی خود را کاهش می دهید در حالی که چیزها را مرطوب نگه می دارید و بیرون را همچنان ترد نگه می دارید.” در بسیاری از پروژه های او جایگزین مایکروویو می شود زیرا غذاهای پخته شده در اجاق های بخار مغذی تر و خوشمزه تر هستند.
او همچنین سال بزرگی را برای دستگاه های کمپوست در بازار کالیفرنیا پیش بینی می کند، زیرا قوانینی که این فرآیند را الزامی می کند. “کمپوست کردن یک راه عالی برای برداشتن زباله ها و بازگرداندن آنها به خاک است. با این حال، اگر تا به حال در خانه کمپوست کرده باشید، سطل بالای سینک بدبو است و خیلی بهداشتی نیست. راه‌های مختلفی برای رفع این مشکل وجود دارد، از جمله وسایل کمپوست جدید، مانند مدل زیر سینک برنده جایزه که در نمایشگاه صنعت آشپزخانه و حمام 2023 توسط Sepura Home عرضه شد.
وسایل و شیرآلات هنگامی که صحبت از وسایل و شیرآلات پرطرفدار می شود، Burrill در شیرهای چند منظوره صعودی است. “شیرآلاتی که می توانند آب گازدار، گرم، ساکن و سرد تولید کنند – اینها شگفت انگیز هستند!” او اعلام می کند. این طراح آن‌ها را در سراسر خانه مشخص می‌کند، او می‌افزاید: «نه تنها آشپزخانه، فضای بار، بلکه سوئیت‌های اصلی، سوئیت‌های مهمان و زندگی در فضای باز نیز».
جان سیالون، رئیس هیئت مدیره ملی ASID و طراح شیکاگو، این شیرآلات چند منظوره را به عنوان یک روند قوی محصول سلامت 2024 می بیند. او همچنین به مزایای پایداری آنها اشاره می کند: “اینها برای زمین نیز مفید هستند، زباله های ظروف پلاستیکی و فلزی را کاهش می دهند” و نیاز به حمل و نقل نوشیدنی های بسته بندی شده را کاهش می دهند.
شولت سینک های ایستگاه کاری را به عنوان یک روند قوی برای سال 2024 می داند. «سینک های بسیار زیادی با ویژگی های اتصال شگفت انگیز مانند تخته های برش با سوراخ ها، صافی ها، شکاف ها و تقریباً هر چیز دیگری که برای خرد کردن و کار مستقیم در سینک نیاز دارید وجود دارد. این طراح مستقر در نیویورک می گوید. این کار بریدن و تمیز کردن میوه ها و سبزیجات را ساده و منظم می کند. این بزرگترین درخواستی بود که در سال 2023 از مشتریان دریافت کردم.
TechnologyCialone شاهد رواج وسایل آشپزخانه هوشمند در سال جدید است، به ویژه برای مدیریت هوشمند مواد غذایی. “من فکر می کنم مهم تر است که یک قسمت یخچال یا انباری به شما بگوید چه زمانی ممکن است مواد غذایی در حال انقضا باشد و راهی برای استفاده از آن پیشنهاد دهد. ضایعات غذا یکی از هدر دادن‌های حیوان خانگی من است و هر چیزی برای تشویق به استفاده از غذایی که قبلاً دارید قبل از خراب شدن، یک تقویت عالی هوش مصنوعی خواهد بود.
Burrill نیز این را می‌بیند: «یخچال‌هایی وجود دارند که می‌توانند موجودی را تهیه کنند و تمام کاری که باید انجام دهید وارد شوید و ببینید چه چیزی را باید از خواربار فروشی تهیه کنید.» او همچنین به محبوبیت فناوری برای وسایل آشپزی اشاره می کند. او خاطرنشان می کند که می توانید دمای غذا را در فر بررسی کنید یا آن را از راه دور گرم کنید.
این طراح تگزاسی همچنین به نقش کنترل صوتی اشاره می کند: “اکنون می توانید به دستگاه خود مانند الکسا بگویید که در فر را باز کند.” Wi-Fi همچنین به تولیدکنندگان این امکان را می‌دهد که به‌روزرسانی‌های محصول مانند قابلیت سرخ کردن هوا را به دستگاه‌های متصل واجد شرایط خود ارسال کنند. این، همراه با عیب یابی و عیب یابی از راه دور، دلیل قانع کننده ای برای ثبت نام و اتصال لوازم خانگی شما شده است.
شولت می‌گوید: «من می‌بینم که فناوری «هوشمند» زیادی وارد خانه می‌شود، نه فقط آشپزخانه. «اینکه بتوانید همه چیز را به هم ببندید تا با یک فرمان صوتی ساده یا لمس تلفن، باز/بستن خاموش/روشن شود، برای صاحبان خانه زیر 40 سال ضروری است.» مشتریان جوانتر او از آن برای بررسی خانه از جاده، مونوکسید کربن و دیگر آشکارسازهای خانه و راحتی و ایمنی کلی استفاده می کنند.
سایر محصولات Cassidy مستقر در کارائیب پیش‌بینی می‌کند که محصولاتی که برای آشپزخانه‌های منطقه‌بندی شده طراحی شده‌اند در سال 2024 رواج پیدا می‌کنند – از لوازم خانگی گرفته تا سازمان‌دهندگان کابینت، با ذکر این مثال: «مشتری که عاشق آب‌میوه‌گیری هر روز صبح است، برای این کار به یک منطقه نیاز دارد. ما آبمیوه گیری را در یک قفسه بالابر در یک کابینت پایه داریم، همچنین یک کشو با تقسیم کننده ها اضافه می کنیم تا به سازماندهی تمام مکمل هایی که وارد آب میوه می شوند نیز کمک کند. سپس بالای پیشخوان، کابینتی وجود دارد که تمام لیوان‌ها و لیوان‌های مورد علاقه صاحب خانه را برای آبمیوه‌های تازه ذخیره می‌کند.»
او می‌گوید Cialone در حال پیش‌بینی تغییر در نحوه سازماندهی آشپزخانه‌ها برای مدیریت زباله است. سطل های زباله توکار دو سطل در حال حاضر عادی است، اما مکان های ذخیره زباله سه سطلی به تشویق کمپوست سازی، بازیافت و دفع زباله های سنتی کمک می کند. مناطق سه مخزن موج بزرگ بعدی هستند.» طراح شیکاگو خاطرنشان می کند که سطل سوم برای تسهیل کمپوست سازی اضافه خواهد شد و ممکن است راه حل پیشرفته تری نسبت به نوع ظروف استانداردی باشد که برای زباله و بازیافت استفاده می کنیم.
طراح شیکاگو همچنین با اشاره به کانترهای خود تمیز شونده وسوسه می کند. من اخیراً اطلاعات زیادی درباره [آنها] می بینم.» من هنوز نگرفتم، اما مطمئناً مراقب خواهم بود!
جنسن پیش‌بینی می‌کند که محصولات آشپزخانه در فضای باز در سال 2024 یک روند قوی باشد. اینها واحدهایی هستند که برای اتصال نیازی به یک خط گاز و آب و یک طبقه صاف ندارند. از جمله مزایایی که طراح کالیفرنیای جنوبی در این واحدها می بیند، راه حل کم دردسر با سبک بالا است.
قیمت گذاری در این زمینه دو گرایش علیه یکدیگر وجود دارد. از یک طرف، شما “دموکراتیزه کردن” طراحی را دارید. ویژگی‌ها عموماً از میان محصولات لوکس شروع می‌شوند و با محبوبیت آنها در مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر ظاهر می‌شوند. بوریل می‌گوید: «اجاق‌های همرفت نمونه‌ای عالی هستند». زمانی که آنها برای اولین بار بیرون آمدند، بسیار گرانتر بودند. در حال حاضر، تولیدکنندگان زیادی وجود ندارند که آنها را بدون تولید بسازند! ”
Cialone نیز همین روند را مشاهده می کند. تقاضا برای محصولات مرتبط با سلامتی وجود خواهد داشت که ممکن است باعث افزایش قیمت‌ها در ابتدا شود، در حالی که تولیدکنندگان بفهمند چگونه تقاضا را برآورده کنند. در نهایت، همه انتظار این ویژگی ها را خواهند داشت و در چند سال آینده در اکثر آشپزخانه ها استاندارد خواهند بود.
روند جبرانی افزایش هزینه بسیاری از محصولات در بخش بهبود خانه است. بوریل خاطرنشان می کند: “قیمت همه چیز روز به روز گران تر می شود.” و در حالی که قیمت ها در بسیاری از محصولات مصرفی در سال جاری کاهش یافته است، محصولات پیشرفته معمولاً بیشتر از رقبای اصلی خود هزینه خواهند داشت.
چیزی که از زمانی که بیماری همه گیر باعث ایجاد ارتباط بین سلامت و خانه شد، تغییر کرده است، افزایش تقاضا برای محصولات طراحی سلامتی است. بوریل پیش‌بینی می‌کند: «من فکر می‌کنم با محبوب‌تر شدن سلامتی در آشپزخانه، می‌توانیم به دنبال گزینه‌های بیشتری برای انتخاب باشیم».
جنسن همچنین کاهش قیمت‌ها را پیش‌بینی می‌کند و دلیل آن را توضیح می‌دهد: «در حال حاضر، بیشتر محصولات سلامتی توسط تولیدکنندگان اروپایی تولید می‌شوند که الزامات سبز سخت‌گیرانه در حال حاضر بخشی از زندگی عادی روزمره است. همانطور که سهامداران آمریکایی خواستار پاسخگویی بیشتر هستند، نسخه های داخلی ما شروع به ارائه نسخه های خود از وسایل و تجهیزات سلامتی خواهند کرد. کاهش قیمت.»
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Jamie GoldFollowing من یک مشاور طراحی سلامتی و مربی سلامت دارای گواهی کلینیک Mayo هستم با 20 سال فعالیت در حوزه ساختمان، طراحی خانه و بازسازی. کتاب سوم من، Wellness by Design، که در سپتامبر 2020 توسط Simon & Schuster منتشر شد، برنده جایزه معتبر Bruss Book Award شد. در سال 2021. در اکتبر 2023، یک فصل جایزه با عنوان «درس هایی برای اینکه اکنون چگونه زندگی می کنیم» را در وب سایت خود منتشر کردم. من علاوه بر نوشتن، در مورد موضوعات طراحی سلامتی برای کنفرانس های منطقه ای و ملی صحبت می کنم و برای شرکت های صنعت طراحی و تحلیلگران مشورت می کنم.

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط petese