شیرآلات ساختمانی
بر اساس آخرین آمار این گروه تجاری، خسارت ناشی از آب به عنوان سومین علت اصلی از دست دادن صاحب خانه و سومین عامل گران قیمت با میانگین خسارت 10234 دلاری است.
آسیب آب ناشی از معیوب بودن ماشین لباسشویی.
GettyAnce of Prevention
اگر در خانه خود یا در ملک اجاره ای که دارید آسیب آب دیده اید، می دانید که فرآیند پاکسازی و بازسازی چقدر مخرب و استرس زا است. اگر راهی برای شناسایی منبع مشکل بالقوه قبل از ایجاد آسیب وجود داشت، آیا آن را امتحان می کردید؟ آیا بیمه گر شما برای انجام این کار تخفیفی در نظر می گیرد؟
پاسخ سوال اول احتمالاً مثبت است. اگر هزینه ای اندک به شما امکان می دهد لوله ها یا شیلنگ های نشتی و شیرهای آب در حال اجرا را قبل از ایجاد سیل شناسایی کنید، دلیل کمی برای انجام این کار وجود ندارد. یک سیستم تشخیص نشت می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. مدل های پایه بدون قابلیت خاموش شدن از کمتر از 100 دلار شروع می شود. سیستم‌های درجه حرفه‌ای می‌توانند 1500 دلار یا بیشتر هزینه داشته باشند، که هنوز هم کمتر از برخی کسرهای یکساله است. بسته به قابلیت هایی که می خواهید و نیاز دارید، سیستم های زیادی در میانه رنج قیمت وجود دارد.
پاسخ سوال دوم در بیشتر موارد منفی است. تعداد بسیار کمی از شرکت های بیمه کاهش حق بیمه را برای اجرای سیستم های تشخیص نشت ارائه می دهند. فیل جورجیا، مدیر املاک و مستغلات در مراکز وام FedHome در سن دیگو می گوید: «اگر تخفیف های بیمه گسترده تر شود و افراد بیشتری از این مزایا آگاه شوند، تقاضا می تواند افزایش یابد. این می‌تواند یک ویژگی جذاب برای املاک سرمایه‌گذاری باشد، جایی که مالک یا مدیر ممکن است در آن اطراف نباشد تا متوجه نشت زودهنگام شود یا در صورت لزوم آب را قطع کند. همچنین برای صاحبان خانه هایی که کابین اسکی دور از محل سکونت اصلی خود دارند ایده آل است. یخ زدن لوله ها می تواند آسیب جدی ایجاد کند.
یکی از بیمه‌گرانی که نه تنها برای تشخیص نشتی تخفیف ارائه می‌کند، بلکه کیت‌های خانه هوشمند که شامل این قابلیت است را به بیمه‌کنندگان خود ارائه می‌دهد، Hippo مبتنی بر پالو آلتو است. «هر ایالتی مجموعه‌ای از مقررات متفاوت دارد. در جایی که مجاز باشد، تخفیف معمولاً بین 5 تا 11 درصد است. گولا خاطرنشان می کند: «Hippo شروع به ارائه برنامه خانه هوشمند خود در سال 2017 کرد و نرخ فعال سازی کیت های خانه هوشمند خود را به بیش از 70 درصد افزایش داده است. او می‌گوید که شرکت زمان کافی برای اثبات تأثیر این برنامه نداشته است، اما مشاهده کرده است که بیمه‌گذارانی که کیت‌های خود را فعال کرده‌اند، به احتمال زیاد سیاست‌های خود را تجدید می‌کنند. آیا پتانسیل افزایش نگهداری و کاهش خسارت، سایر بیمه‌گران را به ارائه قابلیت‌های تشخیص نشت تشویق می‌کند؟ دیدن آن جالب خواهد بود.
اطلاعات بیشتر برای شما ژنرال بولیوی پس از شکستن کاخ ریاست جمهوری در تلاش برای کودتا دستگیر شد – در اینجا چه باید بدانید فضانوردانISS پس از اینکه فضاپیمای روسی در مدار متلاشی شد پناه می گیرند.
دیدگاه GettyPlumber
بسته به اندازه و موقعیت ملک خود، می توانید سیستم های متعددی را در نظر بگیرید. کدام یک برای شما مناسب است؟ راجر ویکفیلد، LEED AP، مالک تگزاس گرین پلمینگ مستقر در ریچاردسون، و مجری کانال محبوب All About Plumbing در یوتیوب، تجربیات خود را در مورد این سیستم ها به اشتراک می گذارد و توصیه هایی را که می توانید استفاده کنید.
جیمی گلد: وقتی نوبت به سیستم‌های تشخیص نشت خانه هوشمند می‌رسد، صاحبان خانه باید در انتخاب یکی از آنها چه چیزی را در نظر بگیرند؟
راجر ویکفیلد: آنها باید بفهمند که دستگاه قرار است کجا نصب شود و کدام یک برای آن مکان مناسب است. آیا به خدمات برق، دسترسی به خط آب یا Wi-Fi نیاز دارد؟ اگر برق قطع شود چه؟ آیا هنوز کار خواهد کرد؟ آیا برای نصب آن به لوله کش نیاز است یا این کاری است که خودشان می توانند انجام دهند؟ آیا اشتراک ماهانه وجود دارد. اگر چنین است، چه برنامه هایی در دسترس است؟ آیا این واحد تمام لوله کشی های آب اعم از آبیاری و استخر را پوشش می دهد؟ آیا اپلیکیشن یا پورتالی وجود دارد که مشتریان بتوانند سیستم خود را بررسی کنند؟ سیستم‌ها، زنگ‌ها و سوت‌های مختلفی وجود دارد. همه این موارد باید در نظر گرفته شود تا بتوان واحد مناسب را به دست آورد.
طلا: آیا هزینه‌ها، خطرات یا مشکلات پنهانی وجود دارد؟ اگر چنین است، آنها چه هستند؟
Wakefield: برخی از سیستم ها باید برق و سیستم Wi-Fi داشته باشند وگرنه کار نمی کنند. اینها اصلاً در بیرون یا زیر زمین کار نمی کنند. این باعث می شود که آنها برای اکثر ایالت های جنوبی که کنتورها در کنار حاشیه قرار دارند یا جعبه شیر در حیاط جلویی قرار دارند، انتخاب بدی باشند. فقط سیستم های تلفن همراه در متر کار می کنند، زیرا سیگنال Wi-Fi آنقدرها خوب نیست.
طلا: آیا ویژگی‌های «باید» خاصی وجود دارد؟ اگر چنین است، آنها چه هستند؟
Wakefield: ما باید یک سیستم سلولی قابل اعتماد داشته باشیم که بتواند با باتری کار کند. دیگر “باید” اطلاع رسانی در مورد نشت در کمتر از یک ساعت است. نشتی می تواند آسیب جدی ایجاد کند اگر به سرعت گیر نیافتد.
طلا: از کدام محصولات جدید موجود در بازار اطلاع دارید، اما هنوز استفاده نکرده اید؟ چه چیزی باعث می شود که بخواهید آن ها را امتحان کنید، اگر چیزی وجود دارد؟
ویکفیلد: من برندهای مختلفی را بررسی کرده ام. تعداد زیادی وجود ندارند که از تلفن همراه استفاده می کنند و با باتری کار می کنند. تنها موردی که من پیدا کردم که اینجا کار کرده است MeterDog است. من سیستم LeakSmart را نیز دوست دارم، اما نمی توانم آن را زیرزمینی قرار دهم. این شرایط را در منطقه ما سخت می کند.
طلا: آسان‌ترین و کاربرپسندترین نصب و کارکرد کدام‌ها هستند؟
Wakefield: هر چیزی که نیازی به نصب توسط یک لوله کش حرفه ای نداشته باشد و دارای الزامات مورد نیاز مردم باشد، بسیار منطقی است. برخی دارای سنسوری هستند که هرگونه حرکت در کنتور آب را تشخیص می دهد و فقط به آن متصل می شود. این ساده ترین است. برخی باید یک لوله کش داشته باشند که سیستم را نصب کند. من عاشق امکانات قطع آب هستم، بنابراین آنها را به گزینه ای عالی تبدیل می کند.
طلا: چه چیزی را می خواهید در این موضوع اضافه کنید؟
Wakefield: مهمترین ویژگی برای صاحبان خانه، قابلیت اطمینان و سهولت استفاده است. هنگام خرید فکر کنید، “آیا این سیستم برای خانه من مناسب است؟” در بسیاری از مواقع، این سیستم ساده و قابل اعتماد است که برای حل بیشتر مسائل مربوط به رویدادهای از دست دادن آب مورد نیاز است. در پایان روز، باید بدانیم که آیا نشتی در زیر خانه ما ایجاد می کند که باعث ایجاد مشکل در فونداسیون شده است یا خیر.
دو فن صنعتی که برای خشک کردن آب کار می‌کردند، به جزیره آشپزخانه مسکونی در اثر نشت آسیب رساندند.
GettyThe گفتگو برای وضوح ویرایش و فشرده شده است.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Jamie GoldFollowing من یک مشاور طراحی سلامتی و مربی سلامت دارای گواهی کلینیک Mayo هستم با 20 سال فعالیت در حوزه ساختمان، طراحی خانه و بازسازی. کتاب سوم من، Wellness by Design، که در سپتامبر 2020 توسط Simon & Schuster منتشر شد، برنده جایزه معتبر Bruss Book Award شد. در سال 2021. در اکتبر 2023، یک فصل جایزه با عنوان «درس هایی برای اینکه اکنون چگونه زندگی می کنیم» را در وب سایت خود منتشر کردم. من علاوه بر نوشتن، در مورد موضوعات طراحی سلامتی برای کنفرانس های منطقه ای و ملی صحبت می کنم و برای شرکت های صنعت طراحی و تحلیلگران مشاوره می کنم.

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط petese