فرام سافتور آپدیت جدیدی برای Elden Ring Shadow of the Erdtree منتشر کرده که به منظور آسان کردن بازی طراحی شده است.

این بسته الحاقی شامل یک سیستم لِولینگ جدید مبتنی بر Scadutree Fragments است، آیتم‌های درون بازی که در سراسر جهان یافت می‌شوند و برای افزایش توانایی‌های شخصیت برای مقابله و دفع آسیب استفاده می‌شوند.

به دنبال شکایت برخی از اعضای جامعه بازیکنان مبنی بر اینکه DLC بسیار دشوار است، به‌روزرسانی کالیبراسیون 1.12.2 مقیاس‌بندی Scadutree Blessing را بازبینی می‌کند. توانایی‌های دفع حمله و آسیب برای نیمه اول Blessing افزایش یافته، نیمه دوم اکنون تدریجی‌تر است و سطح نهایی Blessing نیز اندکی افزایش یافته است.

Elden Ring

در حالی که بازی‌های From Software به دلیل سختی بیش از حد خود مشهور هستند، برخی از بازیکنان ادعا می‌کنند که Shadow of the Erdtree به‌طور قابل‌توجهی سخت‌تر از بازی اصلی است، شکایتی که به نقدهای متوسط کاربران در استیم منجر شد.

Shadow of the Erdtree دارای باس‌های فوق‌العاده سختی است، اما برخی از بازیکنان ادعا می‌کنند که سیستم سطح‌بندی جدید همان علتی است که برخی کهنه‌کارهای Elden Ring، اکسپنشن را دشوار می‌دانند.

در حالی که سیستم سنتی هنوز پابرجاست، یک سیستم تراز جدید مبتنی بر آیتم‌های درون بازی تحت عنوان Scadutree Fragment که در سراسر جهان DLC یافت می‌شود، به مراتب بیشتر به سختی Shadow of the Erdtree مرتبط است.

تعادل در DLC به این صورت انجام می‌شود، به طوری که حتی کاراکترهایی که به شدت لول بالایی دارند، اگر Scadutree Fragment کافی را جمع‌آوری نکرده باشند (آیتم افزایش قدرت بازیکن) با چالش مواجه می‌شوند.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir