الدن رینگ (Elden Ring) یکی از موفق‌ترین و بزرگ‌ترین بازی های تاریخ است که به نظر می‌رسد که اقتباس سینمایی یا تلویزیونی از آن ساخته شود.

رئیس استودیو From Software، هیدتاکا میازاکی، اعلام کرده است که علاقه به اقتباس از بازی الدن رینگ وجود دارد. این بازی نقش‌آفرینی فانتزی در دنیایی به نام The Lands Between جریان دارد که با همکاری نویسنده Game of Thrones، جورج آر. آر. مارتین، خلق شده است.

در Elden Ring، بازیکنان نقش یکی از Tarnished را ایفا می‌کنند، افرادی که اجدادشان سال‌ها پیش از The Lands Between تبعید شده‌اند. اما زمانی که Elden Ring شکسته می‌شود، آنها فرصت بازگشت و تسخیر سرزمینی که قبلاً از آن تبعید شده بودند را پیدا می‌کنند.

الدن رینگ

میازاکی در مصاحبه‌ای با گاردین اعلام کرد که دلیلی برای ممانعت از ساخت اقتباسی از Elden Ring، مانند یک فیلم، ندارد. وی افزود که خودش و From Software دانش یا توانایی تولید چیزی در یک رسانه متفاوت را نداریم. بنابراین برای انجام اینکار نیاز به یک شریک قوی دارند.

استودیو From Software اعلام کرد که Elden Ring از زمان انتشارش در فوریه ۲۰۲۲ بیش از ۲۵ میلیون نسخه فروش داشته است. چند روز میش نیز بسته الحاقی الدن رینگ‌منتشر شده که استقبال از آن هم بسیار خوب بوده است.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir