گاهی اوقات یک سری از بازی‌ها طوری تاثیر عجیبی روی مخاطب‌شون می‌ذارن به حدی که مخاطب متوجه نمیشه که سال‌هاست از عرضه اون بازی گذشته. این بازی‌ها هیچوقت تازگی و جذابیت خودشون رو از دست نمیدن و البته جای خودشون روی حافظه سیستم‌ها و کنسول‌هامون برای مدت‌ها حفظ می‌کنن و تجربه کردن اون بازی‌ها همچنان دل‌نشین و لذت‌بخش باقی می‌مونه. توی تیم ویجیاتو این هفته سراغ تیم تحریریه رفتیم و ازشون پرسیدیم که قدیمی‌ترین بازی‌ای که همچنان روی سیستم‌شون نصب دارن و حتی گاهی اوقات بازی‌شون می‌کنن چیه؟ با ما همراه باشید.

من بیشتر از اینکه سراغ بازی‌های جدید برم، دارم بازی‌های نوستالژیک و قدیمی بازی می‌کنم، چون اون حس آشنا و امن بودن دوران کودکی و نوجوانی رو دارند. بازی Stronghold: Crusader عنوانیه که همیشه روی دسکتاپم هست و هیچ چیزی نمی‌تونم جذبم کنه، سراغش میرم. بازی‌ The Elder Scrolls V: Skyrim هم هنوز از اون بازی‌هاییه که با وجود گذشتن بیشتر از یک دهه هنوز هم جزو بازی‌های موردعلاقمه و بازیش می‌کنم چون حس و حال خوب دوران نوجوانی رو برام یادآوری می‌کنند و باعث میشن حتی برای چند ساعت از درگیری‌های روزمره جدا بشم.

شیرین منظری

خودم هم دیگه داره حالم از آوردن این اسم به هم می‌خوره، ولی دو نسخه اول Fallout الان روی سیستمم نصبن که توی اولین فرصت خالی سراغشون برم. این دوتا بازی حفره‌های بزرگ من از فال اوت هستن. آره، هنوز این دوتا رو بازی نکردم!ولی اگه بحث از قدیمی‌ترین بازی باشه که همین الان دارم بازی می‌کنم، Warhammer 40K Space Marine هست و چقدر هم بازی باحالیه! هایپم برای نسخه دوم حالا بیشتر هم شده.

رایان زجاجی

یه سری بازی‌ها هستن که مدام سراغ‌شون نمی‌ری، اما همیشه روی سیستم یا کنسولت نصب هستن. چون همیشه می‌خوای در دسترس باشن تا هر وقت دلت خواست دوباره سری بهشون بزنی. بین این جور بازی‌هایی که همیشه نصب دارم، نید فور اسپید: موست وانتد از همه‌شون قوی‌تره. هنوز که هنوزه هیچ اثری تو سبک ریسینگ آرکید نتونسته سطح لذت و هیجان موست وانتد سال ۲۰۰۵ رو برام تکرار کنه. برای همینه که هر چند وقت یه بار دوباره بهش سر می‌زنم و با لامبورگینی گالاردو که ماشین مورد علاقه‌م تو بازیه، دوباره تو بزرگراه‌های راکپورت سیتی میفتم و کلی ماشین پلیس رو دنبال خودم می‌کشونم.یه چیز رو مطمئنم؛ اگر سیستم رو به طور کامل عوض کردم یا خدایی نکرده حافظه پی‌سیم به مشکلی خورد، یکی از اولین کارایی که انجام خواهم داد اینه که رو حافظه جدید موست وانتد رو نصب می‌کنم.

مجتبی محمودی

شما چه بازی‌ قدیمی رو همچنان نصب دارید و بازیش می‌کنید؟ حتما نظرتون رو با ما به اشتراک بذارید!

بیشتر بخوانید:

  • تیم ویجیاتو: بازی‌هایی که دوست‌شون داشتیم ولی توش بد بودیم!
  • تیم ویجیاتو: از لذت بردن از کدوم بازی شرمساریم!

source
کلاس یوس

توسط petese.ir