نینتندو گفته است که از لیک‌های اخیر اعلامیه‌های بازی خود آگاه است و مدعی شده که اقداماتی را برای جلوگیری از وقوع آن‌ها در آینده انجام داده است.

در جریان جلسه سالانه سهامداران شرکت در روز پنجشنبه – رونویسی شده توسط کاربر NStyles – از مدیران نینتندو به طور خاص در مورد گزارش اخیر پرسیده شد که چندین اعلانیه اخیر نینتندو به بیرون درز کرد که ظاهرا توسط یکی از کارمندان Google بوده که به ویدیوهای خصوصی در اکانت یوتیوب سوییچ دسترسی داشته است.

در پاسخ، مدیران گفتند که از گزارش‌های رسانه‌ها آگاه بودند و مدعی شدند که Nintendo با شرکت‌های خارجی برای تشخیص نشت‌های امنیتی کار می‌کند. به گفته این شرکت، اقدامات جدیدی را در سیستم‌های امنیتی خود ارائه کرده است و همچنین در تلاش است تا کارکنان را در مورد امنیت فناوری اطلاعات آموزش دهد.

نینتندو

افشای اطلاعات Nintendo در هفته‌های اخیر به موضوعی برجسته تبدیل شده است. پس از گزارشی در مورد افشای احتمالی گوگل، یک افشاگر سرشناس نینتندو پس از اینکه فاش کرد منبع اطلاعات او یکی از کارمندان نینتندو در ژاپن است، اکانت رسانه اجتماعی خود را قفل کرد.

Pyoro یک کاربر شناخته شده رسانه‌های اجتماعی بود که به طور منظم اطلاعیه‌های Nintendo Direct را قبل از انتشار رسمی لو می‌داد.

در گزارش جدیدی در مورد افشاگران محبوب در بلومبرگ، اشاره شد که Pyoro قبل از دایرکت این ماه به طرز عجیبی ساکت بود. گفته می‌شود افشاگر ممکن است اطلاعات خود را از صفحات فروشگاه نینتندو دریافت کند، زیرا پیش‌سفارش‌ها برای لایو استریم ژوئن وجود نداشت.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir