شرکت OnePlus در کنفرانس معرفی محصولات جدید خود، از پاوربانک 100 واتی شارژ سریع جدیدی با ظرفیت 12,000 میلی‌آمپر ساعت به همراه گوشی Ace 3 Pro رونمایی کرد.این پاوربانک در دو رنگ سبز ابری و سفید بال نقره‌ای عرضه می‌شود و دارای یک پورت USB-C و یک پورت USB-A است که هر دو قابلیت شارژ سریع 100 واتی SUPERVOOC را دارند. این قابلیت به پاوربانک این امکان را می‌دهد که گوشی OnePlus Ace 3 Pro را تنها در 17 دقیقه به 60 درصد شارژ برساند.


بیشتر بخوانید:


پاوربانک 100 واتی شارژ سریع می‌تواند لپ‌تاپ‌های سازگار را نیز سریع شارژ کند

علاوه بر دستگاه‌های OnePlus، این پاوربانک از پروتکل‌های شارژ اصلی مانند PD/PPS/QC پشتیبانی می‌کند که به آن اجازه می‌دهد تا انواع دستگاه‌های الکترونیکی از جمله تلفن‌ها، لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و غیره را شارژ کند. همچنین، این پاوربانک از شارژ سریع 45 واتی برای لپ‌تاپ‌های سازگار پشتیبانی می‌کند و خود پاوربانک نیز با قابلیت شارژ سریع 45 واتی می‌تواند در 90 دقیقه از 1 درصد به 100 درصد شارژ برسد.

برای راحتی بیشتر، پاوربانک دارای نوری دینامیک است که سطح فعلی شارژ را با یک کلیک نمایش می‌دهد. با دو بار کلیک، حالت جریان کم فعال می‌شود که مخصوصاً برای شارژ ایمن دستگاه‌های کوچکتر مانند ساعت‌های هوشمند و هدفون‌ها طراحی شده است. پاوربانک سریع شارژ 100 واتی اکنون با تخفیف به قیمت 269 یوان (حدود 37 دلار آمریکا) از قیمت اصلی 299 یوان (حدود 41 دلار آمریکا) عرضه می‌شود و فروش آن از 19 ژوئیه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

source
کلاس یوس

توسط petese.ir