نیکون لنز 35 میلی‌متری Nikkor Z را با دیافراگم معرفی کرد. این یک لنز عریض با فوکوس ثابت و سازگار با سیستم Nikon X Mount است. Nikkor Z دارای حداقل فاصله فوکوس 0.27 متر و حداکثر دیافراگم ثابت f/1.4 است.

مشخصات Nikkor Z

سری Nikkor Z نیکون لنزهای قابل‌تعویض بدون آینه هستند که بهترین گزینه برای دوربین‌های بدون آینه سری Z نیکون محسوب می‌شوند. این سری شامل طیف گسترده‌ای از لنزهای عریض تا تله فوتو می‌شود و دارای پرسپکتیو موردنیاز برای ثبت عکس‌های عالی و ویدیوهای 4K Ultra HD هستند.

Nikkor Z

آن‌ها همچنین فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند فوکوس خودکار بی‌صدا را ارائه می‌دهند که برای ویدیوها و ولاگ عالی هستند. کاربران همچنین می‌توانند از لنزهای F-mount Nikkor در دوربین سری Z با آداپتور اختیاری Mount Adapter FTZ یا Mount Adapter FTZ II استفاده کند.

طول لنز نیکون Nikkor Z حدود 86.5 میلی‌متر و وزن آن 415 گرم است. این لنز از نظر سایز تقریبا شبیه به Nikon Nikkor Z 35mm f/1.8 S است و بنابراین می‌توان آن را به‌راحتی حمل کرد. این لنز از فوکوس خودکار بی‌صدا پشتیبانی می‌کند و دارای یک موتور STM است. Nikkor Z در برابر گردوغبار و آب مقاوم است و در انتهای آن از پوشش حلقه‌ای فیلتر فلزی استفاده شده است. این لنز دارای 11 عدسی در 9 گروه است و دو لنز کروی در تنظیمات خود دارد که برای اولین بار در لنزهای غیر سری S استفاده می‌شود.

Nikkor Z

لنز 35 میلی‌متری Nikkor Z با دیافراگم f/1.4 از روز 18 جولای (28 تیرماه) با قیمت 4999 یوان (688 دلار) عرضه خواهد شد.




source
کلاس یوس

توسط petese.ir