شیائومی 15 پرو قرار است در ماه‌های آینده معرفی شود و حالا مشخصات آن لو رفته است که در ادامه نگاهی به آن میندازیم.

مشخصات شیائومی 15 پرو

کوالکام تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 را مهرماه سال آینده معرفی می‌کند و حالا به نظر می‌رسد شیائومی برای اولین بار از آن در گوشی‌‌های آینده خود استفاده خواهد کرد. بنابراین، شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو اولین گوشی‌هایی خواهند بود که به تراشه پرچم‌دار کوالکام مجهز خواهند شد و انتظار می‌رود که در همان مهرماه معرفی شوند.

طبق اطلاعات فاش شده، شیائومی 15 پرو دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ثابت (اما عریض) و سنسور «بسیار بزرگ» خواهد بود. بنابراین دیگر خبری از دیافراگم متغیر مدل قبلی نخواهد بود. این گوشی همچنین یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی 50 مگاپیکسلی با زوم 3 برابر خواهد داشت و از طرفی، کمی نازک‌تر از مدل قبلی خود خواهد بود.

شیائومی 15 پرو همچنین از نمایشگر میکرو خمیده 2K (مثل شیائومی 14 اولترا)، باتری بسیار بزرگ و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در زیر صفحه‌نمایش بهره خواهد برد. شیائومی 14 پرو هرگز در خارج از چین عرضه نشد و متاسفانه شیائومی 15 پرو نیز ممکن است به چنین سرنوشتی دچار شود.

طبق شایعات قبلی، دوربین فوق‌عریض شیائومی 15 پرو دارای رزولوشن 50 مگاپیکسل خواهد بود و برای دوربین اصلی آن از سنسور 1 اینچی OmniVision OV50K استفاده خواهد شد. دوربین پریسکوپی نیز از نوع IMX882 سونی خواهد بود.




source
کلاس یوس

توسط petese.ir