مدتهاست که خبری در مورد بازی جدید Ghost Recon نشنیدهایم. به هر حال، Ghost Recon Breakpoint در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و شوتر برنامهریزی شده برای لایو سرویس، Ghost Recon Frontline، در سال ۲۰۲۲ کنسل شد. با این اوصاف، به نظر میرسد که یوبیسافت در حال آماده شدن برای یک ورودی دیگر در سری Tom Clancy است.
در سابردیت r/GamingLeaksAndRumours، یک کاربر جزئیات پروژه ادعایی یوبیسافت با نام رمزی «Gone» را به اشتراک گذاشت. بر اساس این پست، Gone «یک بازی ویدئویی نظامی تاکتیکی در مورد پیمایش در پیچیدگیهای جنگ است». در حال حاضر به دنبال استخدام ۶ نفر هستند و اگرچه این پروژه به طور بالقوه میتواند برای عنوان Rainbow Six باشد، نقشهایی که انتخاب میشوند عمدتا مطابق با عناوین گذشته هستند.
بر اساس فهرست بازیگری، شخصیتی به نام «Kya-Win» ظاهرا شخصیت شرور داستان است. این نقش به فردی انگلیسی زبان، با لهجه تایلندی و پیشینه تسلط تایلندی نیاز دارد. کیا وین «رئیس سابق پلیس مخفی ملی و اکنون یک اپراتور سرکش» است. او از یک انقلاب الهام گرفته و میتواند دیگران را با هدف خود همراه کند.
سایر نقشهای گنجانده شده در این فهرست نیز به پیشینه تایلندی نیاز دارند و به تایلند در آسیای جنوب شرقی بهعنوان شاید یک کشور خیالی اعتبار میدهند. به عنوان مثال، «Ahn» یک «NGO چندملیتی است که به عنوان یک مدافع خستگی ناپذیر برای نیازمندان کار میکند» و یک تایلندی-آمریکایی است، در حالی که شخصیت دیگری به نام «Ringo» به زبان تایلندی ابتدایی صحبت میکند، اگرچه گفته میشود اندونزیایی است. این شخصیت یک سرباز کهنهکار با گذشتهای پنهان است.
در جاهای دیگر، فراخوانهایی برای شخصیتی به نام «Raphael» که یک سرباز عملیات ویژه است، به همراه «Spengler» که متخصص پزشکی قانونی است و «Uhura» که یک تک تیرانداز است، وجود دارد. به نظر میرسد که گروه بازیگران اصلی Ghosts را تشکیل میدهد و Ahn به نوعی نقش ساپورت را ایفا میکند.
دو بازی گذشته Ghost Recon، بازیکنان را به بولیوی و Auroa، جزیره خیالی اقیانوس آرام جنوبی برد. این نشاندهنده بازگشت به ریشههای واقعگرایانه فرنچایز بود، زیرا عناوین قبلی Future Soldier و Advanced Warfighter در آینده ساخته شده بودند. با این حال Wildlands و Breakpoint با عناوین گذشته تفاوت داشتند زیرا آن را به ماجراجوییهای جهان باز شبیه سایر فرنچایزهای Ubisoft تبدیل کردند، در حالی که Ghost Recon به عنوان یک فرنچایز ریشه در شوتر خطی تاکتیکی دارد.
باید دید این پروژه گزارش شده به کدام سمت خواهد رفت، اگرچه بازگشت به ریشههای تک نفره خوشایند خواهد بود. این به این دلیل است که اخیرا به غیر از Call of Duty، کمپینهای داستانی شوتر کم بوده است. البته اخیرا شایعاتی مبنی بر اینکه بازی بعدی Battlefield یک کمپین خواهد داشت، به گوش رسیده بود.
source
کلاس یوس