زمانی که بازی Darkest Dungeon 2 هنوز در فاز دسترسی اولیه بود، توسعه دهنده Red Hook Games تأیید کرد که پس از انتشار کامل روی رایانه‌های شخصی، با تاخیر برای کنسول‌ها نیز عرضه می‌شود.

در اوایل سال میلادی جاری، رتبه‌بندی‌های این بازی در کشور برزیل نشان می‌داد که این اتفاق به‌زودی رخ خواهد داد و پس از آن، Red Hook Games بازی Darkest Dungeon 2 را برای پلی‌استیشن و سوییچ معرفی کرد. اکنون سازنده این مجموعه انتشار را با اعلام اینکه بازی برای ایکس باکس نیز عرضه می‌شود، تکمیل کرده است.

Darkest Dungeon 2

تا چند هفته دیگر، زمانی که بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن و سوییچ عرضه شود، برای Xbox Series X/S و Xbox One نیز در دسترس خواهد بود و پیش‌خریدها هم اکنون برای کنسول‌های مایکروسافت آغاز شده است. اکسپنشن بازی، The Binding Blade نیز در دسترس خواهد بود.

Darkest Dungeon 2 در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. در تاریخ ۱۵ جولای برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و Nintendo Switch عرضه می‌شود. در اواخر امسال نیز کمپین مستقل جدیدی به نام Kingdoms دریافت می‌کند.

تفاوت خاصی میان محتوای نسخه کنسولی و پی‌سی دارکست دانجن ۲ وجود نخواهد داشت. با این وجود استودیو رد هوک تلاش کرده که از قابلیت‌های کنترلر دوال سنس به بهترین نحو ممکن استفاده کند.

source
کلاس یوس

توسط petese